Produk Shaklee Boleh Kuruskan Badan?

Sunday, January 15, 2017
Selama ni bila sebut Shaklee je asyik ingat sihat dan vitamin je kan? Haa..jangan tak tau, Shaklee pun ada keluarkan produk yang khas untuk orang yang memang serius nak kurangkan inci atau dalam kata lain nak KURUS! Tak banyak benda pun, 2 vitamin utama je, cinch Shake mix dan cinch energy tea mix.
 
Sebelum tu, ramai orang yang nakkan diet yang segera, kurnagkan berat badan yang banyak dalam masa seminggu, potong carb terus dalam diet, sapu krim boleh kurus la, tapi suruh exercise taknak. Dan semua faktor ni yang boleh menyebabkan diet gagal. Kenapa gagal? Sebab kekurangan nutrisi, sukar nak ikut diet plan yang tka makan carb, metabolisma yang rendah dan paling teruk diet yang keterlaluan menyebabkan badan bakar otot untuk dapatkan tenaga, bukannya lemak. Dan pengurangan berat badan yang sihat dan selamat adalah 1-1.5kg sahaja seminggu tau. Pengurangan berat badan yang mendadak boleh membahayakan kesihatan.

Apabila badan dah mula bakar otot dan kita pun dah tak teruskan prog diet, badan kita dah tak mampu nak bakar kalori seperti yang kita lakukan sebelum ni. Sebabnya, otot kita mampu bakar kalori walaupun badan dalam keadaan rehat. Bila takde otot, tiada la pembakaran kalori kan? Itu hang boleh mneyebabkan berat badna naik dengan mendadak bila kita stop diet. Ini dipanggil yo-yo efek.

Kenapa mesti cinch Shaklee?

1) berfungsi untuk kekalkan jisim otot.
2) Hilangkan berat melalui pembakaran lemak.
3) Terbukti secara klinikal.
4) Meningkatkan metabolisma badan.

Apakah fungsi Cinch shake dan cinch tea mix?

CINCH SHAKE MIX

Satu hidangan shaklee cinch mengandungi 24g protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6g serat larut. Jadi lengkap semua nutrisi yang diperlukan oleh badan. Ia kaya dengan protein untuk bantu membina otot. Dan pengambilan makanan kaya dnegan protein boleh baut kita rasa kenyang dengan lebih lama. Dan paling penting, cinch shake mix diperkaya dengan leucine.

Pentingnya leucine dalam program inch loss adalah untuk kita mengekalkan jisim otot dan bakar lemak. Shaklee telah lakukan ujian klinikal ke atas formula leucine. Saintis Shaklee telah menguji formula proprietari yang dipertingkatkan dengan leucine. Hasil kajian menunjukkan leucine dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak (lean muscle mass) sepanjang program menurunkan berat badan. Mereka gang telah menjalani program ini telah kehilangan lemak, berat, inci dan pada masa yang sama dapat mengekalkan otot mereka.

Disebabkan oleh cinch shake lengkap dengan semua vitamin, mineral dan protien, ia sesuai sangat dijadikan sebagai food replacement (khas untuk mereka yang betul-betul nak kurangkanberat badan tau). Yang penting ia selamat, bebas perasa tiruan, warna dan pemanis. Dan glycemic index dia pun rendah tau (22 je), jadi sangat sesuai untuk mengekalkan tahap gula dalam darah yang normal.

CINCH TEA MIX

Bagi peminat teh, aina cadangkan ambil cinch tea mix. Ia adalah selamat dan penggalak tenaga semulajadi. Ia juga ditambah dengan taurina untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Sesuai untuk mereka yang selalu mengantuk time kerja, bekerja shift malam, atau perlu drive jarak jauh. Ramuan cinch tea mix adalah tanpa gluten, tiada perisa tiruan,pewarna dan bahan pemanis.

Terdapat 4 jenis campuran ten dalam cinch tea mix ni tau:
1) matcha green tea powder
2) Red tea extract.
3) White tea extract.
4) Rooibos red tea extract.

Jadi fungsi utama cinch energy tea mix ini adalah untuk meningkatkanmetabolisma badan kita. Bila metabolisma badan kita tinggi, lebih banyak kalori akan terbakar. Dan bila banyak kalori terbakar, lebih mudah nak kuruskan badan.

Apa kata mereka yang sudah amalkan cinch Shaklee?

 
 
 
 
 
 
Dan banyak lagi testimoni mereka ynag berjaya kurangkan berat badan. Dan saranan aina, nak lagi power, add on herblax, alfalfa dan omega guard. Semua untuk cucui usus, detoks badan dan bakar lemak dalam badan. Kalau buat dengan serius, baju zaman belajar dulu pun boleh pakai tau!

Nak kurus dan kurangkan berat badan seperti mereka? Mudah je, pm/whatsapp aina di no bawah atau klik je pada gambar buy now untuk beli directly daripada website Shaklee. Dan setiap pembelian daripada aina akan disertakan seklai dengan consultation cara makan, tips-tips mengurangkan berat badan dan macam-macam lagi la info aina nak share,hehehe. Jadi jangan tunggu lama-lama. Bertindak sekarang, untung-untung raya nanti, daripada size xxl boleh pakai size m!

 
FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.