Produk Penjagaan Kulit Yang Terbaik Untuk Masalah Kulit Berminyak

Wednesday, January 11, 2017
Siapa sini ada masalah kulit berminyak yang sampai tahap rasanya boleh perah-perah dah minyak kat muka tu. Rasa tak selesa kan bila kulit berminyak ni? Nak-nak lagi bila waktu tengahari. Produksi minyak di muka makin menjadi sampai berkilat kulit muka kita. Ada ke produk Shaklee yang boleh tolong dengan masalah kulit berminyak ni?
 

Selama ni aina asyik share pasal vitamin je kan? Korang tau tak Shaklee pun ada set penjagaan kulit? Ada 2 jenis tau. Nutriwhite dan Enfuselle. Kalau tanya aina, sudah semestinya kedua-duanya bagus dan memberi kesan yang terbaik. Dua2 dihasilkan oleh para saintis melalui bertahun-tahun kajian. Tapi kalau anda mempunyai masalah kulit berminyak yang kronik, aina suggest set enfuselle adalah terbaik. Setanding dengan produk kosmetik yang mahal. Tapi produk penjagaan kulit Shaklee harga mampu milik dan tahan lama.

Ada 4 produk dalam Set Enfuselle Untuk Kulit Berminyak;



enfuselle untuk kulit berminyak

1. Purifying Cleansing Gel ~ Pencuci muka yang lembut, mempunyai tambahan vitamin E, mampu mencerahkan kulit, mengimbangi pH kulit dan menyingkirkan minyak kotoran dan kesan mekap di kulit wajah. Ia jua hipoalergenik.
2. Purifying Toner ~ Terbukti secara klinikal mampu meneutralkan kerosakan sel akibat tindak balas kulit dengan klorin dalam air paip, mengimbangi pH kulit, menyegar dan menghaluskan kulit, rumusan tanpa alkohol yang menyejat dengan cepat tanpa mengeringkan kulit dan juga melindungi lapisan minyak semulajadi kulit, menyucikan dna melembutkan dengan ekstrak witch hazel dan kamomil.
3. Balancing Moisturizer ~ Krim tanpa minyak dan tidak melekit yang mampu menyubur, melembabkan dan mampu mengawal pengeluaran minyak pada kulit wajah. Menjadikan kulit wajah anda halus dan tidak berkilat. Sesuai dipakai tidak kira siang atau malam. Boleh juga dijadikan “alas mekap” sebelum memakai bedak asas.
  • Terbukti secara klinikal:
  • 102% peningkatan keanjalan kulit dalam masa 28 hari
  • 195% pengurangan garis-garis halus dalam masa 28 hari
  • 21% pengurangan kedutan dalam masa 28 hari
  • Kesan yang ketara dapat dilihat dengan serta-merta, dan ia berterusan sehingga 24 jam
  • Garis-garis halus berkurangan dengan ketara
  • Hipoalergenik
4. Eye Treatment ~ Mengurangkan garis-garis halus disekitar kawasan mata anda, mengurangkan kesan lebam dan eye bag di bawah mata. Sesuai juga digunakan di bahagian leher dan mulut.
Terbukti secara klinikal:
  • 233% pengurangan kedutan pada kulit dalam masa dua minggu
  • 120% peningkatan kekenyalan dan keanjalan kulit dalam masa dua minggu
  • 209% pengurangan garis-garis halus pada kulit dalam masa lapan minggu
  • 32% peningkatan kemampuan kulit untuk menahan lembapan lebih lama dalam masa lapan minggu
  • Ton kulit yang kembali sekata dalam masa 12 minggu
  • Kandungan botani anti-penuaan dan vitamin C memberikan faedah yang ketara pada kulit halus di sekeliling mata
  • Juga sesuai untuk bahagian leher dan mulut
  • Hipoalergenik, diakui oleh pakar-pakar oftalmologi dan selamat untuk pemakai kanta lekap.
Ini adalah set enfuselle yang ditawarkan oleh Shaklee. Bukan sebarangan produk kosmetik tau. Produk kosmetik keluaran Shaklee semestinya diadun daripada bahan-bahan semulajadi, bebas daripada bahan kimia berbahaya seperti paraben. 

Perlukah Pakai Satu Set Lengkap?

Untuk kesan yang lebih bagus dan efektif, mesti la kena pakai semua kan. Tapi terpulang juga kepada budget dan keperluan masing-masing. Contoh kalau tiada masalah lebam bawah mata, boleh amalkan 3 produk sahaja tanpa Eye Treatment Gel.
Aina ni dok pung pang pung pang, betul ke berkesan? Meh kita tengok apa kata pengguna enfuselle yang sebelum ni ada masalah kulit berminyak.

 

 
 
 
Macam mana tengok perubahan kulit diaorang? Jeles tak? Haaa..anda pun boleh tau untuk atasi amasalah kulit berminyak ni. Enfuselle gerenti takkan mengecewakan anda. Untuk buat pembelian, boleh terus hubungi aina di no tel yang tertera di bawah. Atau anda boleh beli directly daripada website shaklee dengan klik pada gambar buy now tu sekarang. Setiap pembelian dengan aina, aina akan sertakan konsultasi cara guna serta tips2 penjagaan kulit muka sekali. 😊😊
 
FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.