Produk anti penuaan terlaris di dunia

Monday, January 23, 2017
Apakah perasaan aunties semua bila orang kata anak auntie nampak macam adik auntie je. Terasa macam di awang-awangan tak? Ibarat seperti nak katakan kita kelihatan berpuluh tahun lebih muda! Best kan?

Dan lagi best bila di Shaklee ada produk anti penuaan terbaik. Dikatakan best-selling di US tau. Dan malaysia pun dah makin ramai orang menggunakannya dan mendapat kesan yang awesome. Produk apa? Of course la vivix!

Tak caya? Cuba tengok gambar ni. Macam adik-beradik tak?

 

Vivix adalah produk eksklusif daripada shaklee. Sebab apa eksklusif? Sebab produk ini mempunyai 5 paten dan takleh jumpa kat mana-mana company lain kecuali Shaklee. Baca sini untuk maklumat lebih lanjut mengenai paten produk shaklee.

Bagaimana vivix dapat bertindak sebagai anti penuaan ?

Vivix Shaklee adalah gabungan resveratrol dan 15 jenis polyphenol. Ia bertindak membaiki sellular DNA yang sering rosak akibat daripada tekanan , pencemaran , radikal bebas  dan macam-macam lagi. Apabila sel-sel ini sihat dan bertenaga, maka ia dapat menjalankan fungsinya dengan baik. Sebab itu apabila kita lihat mereka yang amalkan vivix, kulit muka makin tegang dan anjal, kedut hilang, parut tiada, jeragat dan jerawat hilang, badan makin cergas bertenaga, dan akan kelihatan 10 tahun lebih muda! 😎 

Fungsi utama vivix ini ia memelihara telomeres yang berfungsi lindungi DNA. Benda apa pula telomeres ni kan? Dan apa kaitan telomeres dan penuaan, meh baca sini.

Vivix memang dihasilkan melalui pelbagai kajian khusus untuk anti-penuaan. Bukan takkan tua. Tapi melambatkan proses penuaan tu. Umur 60 nampak macam baru 40an. Umur 40an nampak macam baru 20an. (Tapi umur 20an idok le boleh nampak macam umur 5-6 tahun ye..😅).

Too good to be true? Meh kita lihat lagi muka-muka mereka yang amalkan produk anti penuaan terbaik dunia ni:

 
 
 
 
 
Haa...jeles ke tak jeles? Kalau jeles, meh grab vivix. Cuba rasai sendiri perbezaan nya. Bukan setakat kulit makin cantik, badan pun rasa cergas bertenaga je. InsyaAllah dapat elak daripada dapat penyakit-penyakit kronik juga.

Jadi untuk beli vivix, boleh roger aina di no bawah atau klik je butang buy now dan beli directly daripada website shaklee. Setiap pembelian daripada aina akan diberikan konsultasi sekali cara kakan dan beberapa tips kecantikan yang penting. Jadi jangan tunggu lama-lama. Nanti orang lain makin awet muda, kita pula nampak lebih tua daripada usia. No..no..no..

 

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.


No comments:

Powered by Blogger.