Mencari Suri Rumah Yang Ingin Mencari Income Tambahan Melalui Bisnes Dari Rumah

Saturday, January 07, 2017
Sejak zaman kegawatan ekonomi ni, kita dah boleh bergantung 100% kepada gaji bulanan kita. Nak-nak lagi bagi suami sahaja yang bekerja. Kita sebagai suri rumah ni pun boleh tolong suami kita tau. Dengan cara membuat bisnes dari rumah. Sambil jaga anak, sambil kita buat bisnes dan jana pendapatan sehingga beribu-ribu. Silap haribulan, lebih besar daripada gaji suami kita.

 

Haa..aina nak mencari mentee terutama suri rumah untuk aina ajar cara-cara buat bisnes online daripada rumah. Bisnes apa? Sudah semestinya bisnes shaklee. Modal tak besar sampai kena buat loan. Hanya rm79.50 (termasuk pos) sahaja. Dan pulangan yang anda akan dapat adalah infiniti. Anda yang tentukan berapa banyak income yang anda nak sebulan. Yang penting kena rajin, komited dan tidak mudah berputus asa.

Kenapa mesti Shaklee?

 

✅ Produk shaklee telah terbukti berkesan, selamat dan semulajadi berdasarkan landmark study yang telah dijalankan oleh pihak ketiga. Boleh rujuk di link ni.

✅ Menjual produk yang tidak bermusim kerana semua orang nak kesihatan yang baik setiap masa kan? Takde pun yang nak bulan ni sakit, bulan depan nak sihat pula. No..no..no..

✅ modal yang sangat rendah dan tak perlu loan pun. Dan jika berusaha, bulan depan terus balik dah modal siap lebih lagi.

✅ Sistem bayaran bonus yang sangat adil dan telus kepada pengedarnya. Konsep dia mudah je, siapa berusaha lebih, dia akan dapat lebih. Boleh rujuk sini untuk cara bonus dibayar kepada pengedar Shaklee.

✅ Sentiasa diberi kelas nutrisi untuk kita upgrade ilmu kita. Jadi tidak kira kita ni daripada background apa, semua orang boleh menjual. Asalkan ada semangat nak belajar.

✅ Bukan setakat dapat bonus tipa-tiap bulan, tapi juga akan dapat untung runcit, kejar untuk car bonus, free trip dalam dan luar negara dan juga umrah 5 stars.

Jadi, kriteria mentee yang aina nak cari:

✅ mestilah rajin dan sanggup menempuh cabaran.
✅ kuat semangat.
✅ sanggup untuk menimba ilmu.
✅ bersedia untuk lakukan sesuatu di luar kebiasaan (keluar daripada comfort zone)
✅ zero alasan!
✅ dengar kata mentor.
✅ tidak suka merungut dan mengeluh.
✅ mempunyai smartphone dan internet.

Kalau anda mempunyai ciri-ciri di atas, anda la yang aina cari untuk aina polish dan train sehingga berjaya! Pengedar Shaklee sekarang ramai tau suri rumah. Siap gaji 10x ganda lagi besar daripada suami sendiri lagi. Ada yang sampai suami sendiri pun berhenti kerja sebab tolong bini buat shaklee. Biar bersama-sama berjaya dan kaya.

 Untung tau zaman sekarang. Dah banyak teknologi internet yang boleh memudahkan kita untuk membuat bisnes secara online. Tak perlu nak susah payah keluar rumah. Sambil pakai kain batik pun boleh buat bisnes. Sambil suap anak makan nasi pun boleh reply mesej customer. Kemudahan semua ada. Tinggal antara nak atau taknak je.

 
Jadi jom kita jadi suri rumah bergelar jutawan!😍😍

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.