Produk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet Muda

Sekarang terdapat lambakan penjagaan muka di pasaran. Ada yang mahal dan tak kurang yang murah. Kalau tengok kat pasar malam pun, macam-macam jenis produk penjagaan muka yang dijual. Persoalannya, selamat ke? Dan berkesan ke untuk dapatkan kulit yang sihat dan kelihatan awet muda?

Produk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet Muda

Tengok sahaja keratan-keratan akhbar ni. Macam-macam kes yang berlaku kerana salah pilih produk penjagaan kulit. Kulit menjaadi sensitif kepada cahaya matahari, terasa kulit terbakar, jerawat tumbuh dengan banyaknya, jeragat timbul dan macam-macam lagi kesan sampingan. Paling teruk bila merosakkan kulit sehingga nampak mencacatkan wajah kita yang sebelum ni dah sempurna.

Produk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet Muda

Bahayanya produk penjagaan kulit yang kita tak tahu asal-usul, ingredients yang selamat atau tak. Sebab itu kena berhati-hati jika produk itu claim mampu cerahkan kulit seawal 3 hari! Atau kulit lebih cerah selepas pakai sekali. Itu antara petanda produk itu mengandungi bahan kimia bahaya seperti hydroquinone dan mercury yang biasa ada dalam produk pemutihan kulit.

Hydroquinone selalunya dapat dikesan dalam krim pemutih. Ini adalah kerana fungsi hydroquinone adalah menghalang penghasilan sel melanin (pigmentasi) pada kulit. Hasilnya kulit akan cerah. Sel melanin ni yang memberikan warna pada kulit kita. Semakin banyak sel melanin, semakin gelap warna kulit.

Malangnya ramai yang tidak sedar, sel melanin ni sangat penting untuk memberikan perlindungan pada kulit kita daripada sinaran bahaya UV. Jadi, jika sesuatu produk itu claim boleh memutihkan kulit dalam masa beberapa hari atau seminggu je, sila semak kandungan krim pemutih itu. Atau lebih mudah dan selamat, buat semakan di http://portal.bpfk.gov.my

Justeru itu apakah cara terbaik sebenarnya untuk memelihara kecantikan kulit kita? Pilih skincare daripada bahan semulajadi semulajadi la. Nak lagi lagi best lengkap kajian dari pemilihan sumber bahan mentah sehingga ke peringkat keberkesananan sekali. Dan paling utama selamat digunakan. 

Selain itu boleh ambil suplemen yang diakui selamat dan baikpulih semula sel-sel rosak dengan cara bekalkan nutrisi yang diperlukan secukupnya. 

Sebab tu Shaklee hasilkan rangkaian penjagaan muka Nutriwhite yang dicipta dari 16 tumbuhan yang mesra kulit wanita Asia macam kita.

Produk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet Muda

Ia ada tindakan 5 aksi seperti berikut:
1) MENCEGAH: Kesan-kesan memudaratkan daripada matahari dan alam persekitaran dengan melindungi kulit kita secara aktif daripada sinar UV dan cahaya matahari yang boleh menggelapkan serta merosakkan kulit.

2) MENGURANGKAN: Penghasilan pigmen hitam pada kulit daripada menjadi gelap. Hasilnya Kulit yang lebih cerah dan berseri, mengurangkan warna kulit yang tidak sekata. Pendek kata dengan penggunaan yang berterusan, kulit wajah anda kelihatan lebih sempurna

3) MENYEKAT: Pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan tompok hitam.


4) MENCERAHKAN: Warna melanin yang sedia ada serta tompok hitam, menyerlahkan warna kulit secara keseluruhan.


5) MEMPERBAHARUI: Dengan menghilangkan sel-sel mati yang mengandungi melanin berlebihan agar kulit lebih berseri.

PERBEZAAN NUTRIWHITE DAN PRODUK PENJGAAN KULIT LAIN


  • Dihasilkan oleh para saintis dan pakar-pakar penjagaan lulit di Jepun dan Amerika Syarikat.
  • Makan masa sehingga 3 tahun untuk bangunkan produk nutriwhite.
  • Pemilihan bahan aktif dan mentah yang diperoleh dari 16 buah Negara.
  • Ujian menyeluruh telah dilakukan sebelum dipasarkan.
  • Selamat dan berkesan.
  • Menggunakan pendekatan untuk pemutihan kulit secara semulajadi.
  • Mempunyai kandungan vitamin C untuk memberikan manfaat maksimum kepada kulit.
  • Mempunyai patent-pending whiten-16. Iaitu campuran 16 nutrien botani yang membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk kulit lebih cerah dan putih semulajadi.
Produk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet Muda

APA KATA PENGGUNA SETIA NUTRIWHITE?

Produk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet Muda
Produk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet MudaProduk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet MudaProduk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet MudaProduk Penjagaan Muka Yang Berkesan Untuk Kulit Lebih Awet Muda

Jadi bagi mereka yang tercari-cari set Nutriwhite untuk kulit lebih sihat, cerah semulajadi boleh roger aina. Pentingnya kita pilih produk penjagaan kulit yang dijamin selamat, berkesan melalui kajian. Bukan melalui omong-omong kosong. Muka kita adalah first impression bila orang jumpa kita. Kalau kulit muka rosak, tak ke rasa malu nak jumpa orang?

Jadi, jom bertukar kepada nutriwhite. Boleh contact aina atau klik sahaja 'BUY NOW' dan beli directly di website shaklee. Kemudian aina akan hubungi anda untuk berikan konsultasi terbaik. Khas untuk customer aina je tau.

 
FB : Aina Amin
No ID: 1092280
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos. 

Anda berminat menjadi pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin dan keberkesanannya terbukti selamat dan berkesan melalui landmark study, saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia.

Hubungi Aina 013-9695362 jika berminat untuk menjana income sehingga 5-6 angka bersama Shaklee. Kehadiran anda amat dialu-alukan.



No comments:

Powered by Blogger.