Beza Shaklee Dengan Syarikat Pengeluar Vitamin Lain

Sunday, March 12, 2017
"Kenapa aina ni tak habis-habis promote shaklee?  Setiap hari tak pernah miss update facebook, instagram dan blog pasal Shaklee. Bukan Shaklee je keluarkan produk kesihatan. Syarikat lain pun ada jual produk kesihatan juga. Lagi cepat kesan yang boleh dapat berbanding Shaklee". Pernah tak ada persoalan macam ni? Kenapa pengedar shaklee bersungguh-sungguh nak suruh orang guna produk Shaklee? Adakah untuk mengaut keuntungan semata-mata? 

Beza Shaklee Dengan Syarikat Pengeluar Vitamin Lain
Aina secara peribadinya rasa tak best la kalau benda baik tak disebarkan. Produk yang aina dan keluarga guna sendiri dalam usaha untuk meningkatkan tahap kesihatan kami, tapi tak ajak orang lain sihat bersama. Dulu aina pengunjung setia farmasi-farmasi yang famous ni seperti guardian dan watson. Dan akan duduk di bahagian supplement berjam-jam untuk cari produk kesihatan terbaik untuk aina.

Salah satu supplement wajib yang aina akan guna adalah supplement kalsium sebab aina memang susah nak minum susu. Cakap je brand apa, semua aina pernah cuba. Tapi takde satu pun yang berikan kesan yang sangat best macam ostematrix (supplement kalsium keluaran shaklee). Dan ostematrix je tau yang mampu berikan kesan lawas setiap pagi. Selain daripada selesaikan masalah sakit belakang setiap kali nak tidur, masalah sembelit aina pun settle sekali dengan izin Allah. Tu baru satu produk Shaklee. Belum lagi cerita produk-produk yang lain yang memang buat aina jatuh cinta habis la.
Beza Shaklee Dengan Syarikat Pengeluar Vitamin Lain
Lagi satu sebab kenapa aina beria promote shaklee kerana aina ada rasa takut bila kawan-kawan atau ahli keluarga sendiri yang gunakan produk yang merepek, tiada kelulusan KKM dan yang paling penting, tak tahu pun kesan jangka panjang dia macam mana. Ntah boleh beri kesan buruk kepada buah pinggang ke, hati ke,kita tak tahu sebab penyakit kronik ni ambil masa sehingga bertahun-tahun baru mula menunjukkan simptom. 

Sebab tu aina bersungguh-sungguh ajak semua orang,  bila nak pilih supplement, pilihlah yang daripada sumber semulajadi. Bukan daripada bahan sintetik.  Kedua diyakini memberi kesan yang positif dan yang paling penting selamat untuk jangka masa pendek dan juga panjang. 

Itulah sebab utama kami pilih shaklee. Korang tau tak? Shaklee satu-satunya syarikat yang melaburkan berjuta-juga duit untuk bahagian penyelidikan untuk pastikan keberkesanan produk dan juga selamat digunakan. Sentiasa menggunakan sumber semulajadi yang bebas gmo dan bahan-bahan kimia berbahaya. 
Beza Shaklee Dengan Syarikat Pengeluar Vitamin Lain 

Dan sebabkan mereka sangat yakin dengan produk mereka, mereka sanggup melabur berjuta-juta juga untuk membuat landmark study. Syarikat produk kesihatan yang lain selalunya tidak mempunyai keberanian nak lakukan landmark study ni kerana keputusan yang dapat (baik atau buruk) akan diterbitkan di jurnal-jurnal. Bayangkan jika result tidak menyebelahi Shaklee, silap haribulan boleh lingkup syarikat. Tapi tidak. Telah terbukti melalui landmark study mereka yang ambil shaklee bertahun-tahun menunjukkan tahap kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang tidak mengamalkan supplement dan juga yang mengamalkan supplements brand lain. 
Beza Shaklee Dengan Syarikat Pengeluar Vitamin Lain 
Jadi, sebab tu aina sangat yakin nak guna produk shaklee dan dalam masa yang sama jana pendapatan daripada produk terbaik dunia ni. Selain daripada kita sebarkan kebaikan, sebagai bonus kita boleh jana pendapatan sekali. 

Kalau produk yg selalu menjanjikan kurus dalam masa 5 hari, putih dalam masa sehari tu, tak berani aina nak jual. Tak sanggup nak aniaya orang hanya kerana semata-mata nak kaut keuntungan. Nak buat bisnes ni, biarlah dengan cara yang betul dan berkat. Barulah selamat dunia akhirat.

Beza Shaklee Dengan Syarikat Pengeluar Vitamin Lain 

Jadi, Aina sangat mengalu-alukan mereka yang nak tahu lebih lanjut tentang produk shaklee. Dan yang paling penting, macam mana melakui shaklee kita dapat jana pendapatan sampingan sehingga 4-5 angka. Dah terbukti ramai yang berjaya dapat pendapatan sampingan sehingga 6 angka! Bonus shaklee sahaja 10 kali ganda lebih banyak daripada gaji kerja hakiki. Semuanya dilakukan daripada rumah sahaja. Kalau nak tahu lebih lanjut, boleh pm aina k. Bersama-sama kita sihat dan kaya dunia dan akhirat.



FB : Aina Amin
No ID: 1092280
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos. 

Anda berminat menjadi pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin dan keberkesanannya terbukti selamat dan berkesan melalui landmark study, saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia.

Hubungi Aina 013-9695362 jika berminat untuk menjana income sehingga 5-6 angka bersama Shaklee. Kehadiran anda amat dialu-alukan.

No comments:

Powered by Blogger.