Tonik rambut paling best dan memberi kesan terbaik pada saya

Assalamu'alaikum..

Siapa kat sini ada masalah rambut gugur? Angkat tangan!!! Jujur saya cakap, saya pernah alamai keguguran rambut yang sangat teruk lepas bersalin aritu. Sampaikan kepala belah kiri saya hampir botak. Sampai kena tegur dengan mak mertua tau!!! Malu2.. Saya pernah guna tonic rambut yang beli di farmasi yang berharga hampir rm50 sebotol (tu pun tengah sale), sampai masuk botol ketiga, masih takde tanda2 rambut saya nak tumbuh balik. Kemudian saya berikhtiar dengan Nourishing Scalp Treatment Shaklee. Allahuakbar...serius best!! Rambut saya mula tumbuh balik lepas 2 bulan pakai. Dan suami pun tegur rambut dah makin lebat semula. Dan part paling best, saya pakai sebotol je dah dapat kesan positif ye.


Jadi apakah nourishing scalp treatment shaklee ni?

Fungsi scalp treatment shaklee adalah untuk menyokong persekitaran yang optimum untuk rambut yang sihat dan semua jenis stress yang dihadapi oleh kulit kepala dapat ditangani. Shaklee telah merumuskam ramuan eksklusif daripada bahan-bahan semulajadi dengan gabungan 10 vitamin, mineral dan herba yang menyuburkan kulit kepala dan rambut. Kandungan dalam scalp treatment ini membantu untuk:

1) memberi tenaga kepad folikel rambut. Swertia dan ginseng merangsang peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk rambut.
2) panthenol menguatkan rambut dan merangsang rambut untuk lebih lembut dan bersinar.
3) ia melindungi daripada pencemaran. Minyak daun pokok teh menyokong kebolehan semulajadi kulit kepala dan mengelak folikel rambut daripada tersumbat. Ekstrak teh hijau dan antiokdan melindungi daripada stress persekitaran.
4) mengurangkan minyak dan kulit kepala menggelupas dengan adanya Zinc PCA, vitamin B6, dan Saw Palmetto.
5) ekstrak teh hijau, dipotassiumglycyrrhizate melegakan iritasi persekitaran dan menyokong keseimbangan kulit kepala.

Jadi, scalp treatment shaklee memang membantu dalam menormalkan kulit kepala untuk menyediakan persekitaran yang sihat supaya rambut dapat tumbuh dengan lebat dan sihat. Best kan? Mesti la best!! Saya dah cuba dan saya sangat berpuas hati. Yang paling utama, produk prosante ni bebas daripada bahan kimia berbahaya tau.

Apa lagi, jangan biarkan masalah keguguran rambut anda lama2. Hubungi saya dan saya akan guide, ajar dan kongsikan pengalaman saya dalam menangani masalah rambut gugur saya.

FB : Aina Amin

Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.


No comments:

Powered by Blogger.