10 sebab utama kenapa saya suka sangat dengan ESP

Assalamu'alaikum..

Bagi mereka yang mengenali diri ini, mesti tau kami suami isteri memang peminum tegar energizing soy protein (ESP). Memang selalu ade je stok kat rumah. Tiap kali suami pergi kerja pun saya akan bekalkan ESP sebagai energy booster dia. Ok, hari mi saya nak kongsikan 10 sebab utama kenapa saya memang takleh miss la ESP ni. 


1) Luka czer cepat baik. Ini adalah antara sebab utama saya mula minum esp. Saya bersalinkan ammar melalui czer. Jadi doktor pesan supaya ambil makanan high proteim untuk luka czer cepat baik. Dan alhamdulillah, memang cepat baik dan tiada masalah sepanjang pantang.

2) Badan rasa cergas bertenaga. Walaupun saya fully breastfeed anak soleh ni, tapi saya tetap rasa bertenaga dan mampu lakukam macam2 kerja. Bulan puasa pun tak terkecuali. Sepanjang puasa, alhamdulillah tiada masalah untuk susukan anak soleh. Rasa lapar, dahaga, penat semua takde.

3) Susu badan banyak. Yang ni paling penting sebab ESP memang banyak membantu perjalanan breastfeeding saya. Bukan sahaja membanyakkan susu, malah susu badan lebih pekat. Jadi anak memang akan cepat kenyang.

4) Stretchmark hilang dan makin pudar. Ini serius...memang makin hilang stretchmark saya.

5) Rambut lebih lebat. Waktu tempoh rambut gugur dengan banyaknye, esp banyak juga membantu untuk mengembalikan pertumbuhan rambut di kawasan yang botak dulu.

6) Kulit makin awet muda. Walaupum dah masuk umur 30an, orang masih ingat saya 20an ye. Kulit memang licin dan jerawat susah sangat nak tumbuh.

7) Membantu mengurangkan berat badan. ESP buat perut rasa kenyang lebih lama. Jadi kalau saya minum awal pagi, dalam pukul 1-2 pun masih rasa bertenaga dan tak lapar pun. Hasilnya, berat saya pernah mencecah 45kg je!

8) Badan sentiasa rasa sihat. Bila konsisten minum ESP ni, alhamdulillah, kami suami isteri memang jaaarrraaannggg sangat demam.

9) Tumit kaki yang dulu kasar dan pecah-pecah dan licin dah tau sekarang! Bukan saya seorang je, suami pun tumit licin gak! Tercabar tak? =)

10) Kulit makin cerah dan tona kulit lebih sekata. 



Bannnnyyaakkk lagi kebaikkannya tapi cukup la saya kongsikan 10 kesan positif yang saya rasa lepas amalkan ESP. Kenapa ESP penting? Sebab ia mengandungi 9 jenis amino asid yang badan perlukan melalui diet harian. Dan amino asid ni semua penting untuk memastikan fungsi dan sistem dalam badan bekerja dengan baik. Jadi, saya tak boleh pastikan saya boleh cukupkan kesemua jenis 9 asid amino perlu dalam diet harian. Tapi dengan ESP, confirm cukup insyaAllah! Hasilnya..badan memang rasa best sangat! Nak cuba? Pm/ whatsapp saya dan meh saya kongsikan lebih lanjut kebaikan ESP.

FB : Aina Amin

Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.