Kenapa ostematrix supplemen wajib saya?

Assalamu'alaikum..

Hari ini saya nak kongsikan pengalaman saya sendiri setelah 2 tahun makan ostematrix. Saya mula makan ostematrix (mula makan Shaklee juga) selepas saya lahirkan anak pertama. Jadi memang waktu pantang, set pantang Shaklee la yang saya makan hari-hari. Dan salah satu vitamin yang terdapat dalam set pantang Shaklee adalah ostematrix.


Apa yang buat saya jatuh cinta dengan ostematrix ni yang pertama waktu pantang alhamdulillah tak pernah sembelit. Sebelum ni orang selalu cakap, benda paling seksa waktu pantang adalah sembelit. Kebetulan sebelum kahwin lagi saya memang kadang2 ada masalah sembelit yang teruk. Jadi saya jangka kan waktu pantang juga akan mengalami masalah yang sama. Tapi alhamdulillah, sepanjang pantang, smooth je pelaburan pagi-pagi,hehe.

Kedua adalah masalah sakit belakang. Saya memang fully breastfeed anak saya sampai sekarang. Korang mesti tau kan, ibu yang menyusu atau hamil memerlukan keperluan kalsium lebih daripada orang biasa. Dan saya perasan bila saya stop kejap ambil ostematrix (kes lupa atau stok habis), memang confirm akan sakit belakang dan pinggang.

Ketiga apabila saya telan ostematrix sebelum tido, sepanjang malam tido saya memang lena. Dan bila bangun awal pagi, badan rasa segar je. Takde rasa sakit2 badan atau sengal-sengal badan.

Keempat, dulu saya selalu juga ada masalah cramp kaki tiba2, jari kaki rasa mcm terpusing la, macam-macam la. Sekarang, semua tu takde dah alhamdulillah..

Tu pengalaman saya la sepanjang saya makan ostematrix. Memang rasa kesan lain bila saya ambil supplemen calcium yang lain (bila susah nak minum susu, memang la selalu beli pil kalsium..hehe). Bukan saya seorang je tau yang sudah rasai bertapa bestnye ostematrix ni. Ramai yang dah cuba dan berpuas hati.

Berminat dengan ostematrix? Hubungi saya dan dapatkan konsultasi percuma khas untuk pelanggan-pelanggan tersayang.

FB : Aina Amin

Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.