Kenapa Ramai Sangat Suka Dengan Alfalfa Shaklee Terutama Para Isteri?

Sunday, December 18, 2016
Alfalfa ni dah sangat well-known satu dunia dari zaman dulu lagi tentang khasiatnya. Sebab tu alfafa juga dikenali sebagai raja segala tumbuhan. 

 

Alfafa boleh diamalkan untuk detoks badan, turunkan paras gula dalam darah, masalah keputihan, merapatkan miss V, tenaga, masalah alahan, mencegah arthritis, menyingkirkan lemak dan kolestrol.

Psstt..pernah tau ada testimoni yang lepas konsisten makan alfafa, suami bertambah sayang! Meh tengok apa kata para isteri lepas makan alfalfa:





Nak tahu kisah lebih lanjut, boleh pm aina ye. Takleh cerita lebih-lebih kat sini. 

Korang tau tak?

✅Orang Greek guna alfalfa untuk rawat penyakit pundi kencing dan buah pinggang.
✅Di india, Perubatan Ayurvedik guna alfalfa untuk rawat bengkak air, arthritis dan ulcer.
✅China guna alfalfa untuk atasi masalah batu karang.

Nampak tak betapa specialnya alfalfa ni? Satu dunia guna.

Kenapa mesti alfalfa keluaran Shaklee? Tumbuhan alfalfa ditanan secara organik di Lembah Antelope, California. Penggunaan racun a big NO 🙅🏻. Tidak seperti alfalfa yang ditanam di ladang-ladang konvensional yang racun digunakan secara meluas.

Alfalfa Shaklee tak ada langsung penggunaan segala jenis racun bahaya. Baja kimia pun tak ada juga. Jadi kita boleh yakin alfalfa daripada Shaklee bebas daripada bahan kimia berbahaya.

Untuk mengekalkan dan pastikan kandungan nutrisi yang tinggi dalam alfafa, Shaklee hanya tuai alfafa apabila sudah matang pada umur 5-7 tahun. Lepas dituai, ia akan dibiarkan kering di persekitaran udara yang bersih dan bebas pencemaran.

Daun-daun kering dijadikan serbuk dan akhirnya dibuat dalam bentuk kapsul.

Sebotol alfalfa ni tak mahal pun. Murah nau! Rugi kalau tak grab. Once dah cuba, memang confirm jatuh cinta and takleh tinggal dah tau!

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.