Basic H Pencuci Serbaguna Organik Bebas Bahan Kimia

Tuesday, December 27, 2016
Hari ni aina nak share satu pencuci serbaguna organik yang best sangat. Kenapa best? Sebab ia bebas bahan kimia berbahaya. Sangat selamat untuk digunakan terutama yang ada anak kecil kat rumah tu. Dan paling best, berkesan untuk tanggalkan kotoran degil.

Apa benda basic h ni sebenarnya?

Basic H ni adalah sesuatu yang kita perlukan untuk macam-macam kerja rumah. Daripada mop lantai, cuci toilet, cuci mainan, cuci periuk, tingkap, kereta, karpet semua boleh huna basic H. Satu botol basic h sangat pekat. Daripada kuantiti 16 auns tu boleh buat sampai 48 gelen pembersih setelah dicampur dengan air.

Pembersih serbaguna basic h ni boleh hilangkan kotoran gris dan kotoran dari permukaan boles dibasuh luar dan dalam. Apa yang perlu dilakukan, hanya cairkan basic h dengan air mengikut arahan yang disediakan.

Ni antara kegunaan basic h. Nampak tak suami kesayangan dengan gigihnya cuci mainan dia? Untung la bini jual shaklee kan? Bestnya bila kita cuci mainan guna basic h, tak perlu risau bila anak2 kecil pegang mainan tu. Sebabnya kita dah cuci menggunakan pencuci organik.

 
Ni antara hasil lepas cuci dengan basic h.

 
 
Nampak macam baru kan?

Perbezaan pencuci serbaguna organik shaklee dengan produk lain, basic h dijamin:

✅ tiada toksik
✅ tanpa gas beracun
✅ tanpa bahan kimia berbahaya
✅ tanpa bahan pewangi
✅ lembut pada tangan
✅ pH yang seimbang
✅ tanpa klorin
✅ ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa.
✅ tanpa fosfat.
✅ selamat untuk sistem septik dan pembentungan.
✅ tanpa bahan pewarna.

Dan kalau korang nak tahu, basic h adalah antara produk yang buat CEO Shaklee , Roger Barnett,  jatuh cinta dengan produk shaklee. Kalau kita jatuh cinta dengan produk, kita akan beli produk tu kan? Tapi Roger ni beli syarikat Shaklee tu terus! Billionaire la katakan.😎

Jadi kalau korang nak try produk terbaik dunia ni, boleh pm aina k. Sebotol basic h tak mahal pun. Dan yang penting boleh tahan lama. 

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.