Berikan Servis Terbaik Kepada Pelanggan Dengan Menambah Ilmu Pengetahuan

Tuesday, December 06, 2016
Sejak terjebak dengan Shaklee ni, makin banyak buku mengenai kesihatan dan nutrisi aina start baca. Semuanya untuk penuhkan ilmu di dada dan dengan berharap dapat berikan konsultasi terbaik kepada semua customer aina. Aina mempunyai kelulusan degree dalam bidang sains bioperubatan. Tetapi dulu belajar bab penyakit je dan cara merawat. Bab-bab nutrisi ni sangat kurang. Sebab itu memang kena topup ilmu supaya dapat berikan servis terbaik kepada customer.

Ni salah satu buku yang aina suka. Bestnya buku ni bukan hanya kerana ayat yang mudah difahami, tetapi ia merangkumi semua aspek kehidupan kita dalam meningkatkan tahap kesihatan kita.

 

Satu lagi buku yang aina suka buku family health modern disease daripada Dr. Bruce miller. Best buku ni sebab ia merangkumi aspek penyakit yang common orang malaysia dapat seperti kencing manis, darah tinggi,kamser, jankitan kuman di saluran kencing, penyakit jantung dan macam-macam lagi. Beliau terangkan dengan lebih mendalam punca penyakit dan antara supplement yang dapat membantu untu mengurangkan simptom penyakit atau mencegah penyakit daripada menjadi lebih kritikal. Bestnya penulisan Dr.Bruce Miller sebab dia mempunyai pengalaman selama 50 tahun dalam bidang preventive health. 

 

Nak berniaga ni perlukan ilmu. Bukan main taram je jual. Kita kena suggest mengikut keperluan dan kesesuaian customer. Bukan fikirkan keuntungan semata-mata. Yang penting, kepuasan customer dalam menyelesaikan masalah mereka adalah top priority untuk aina.

Tiada yang lebih menggembirakan hati ni bila customer berikan postitive feedback selepas mengikut apa yang kita ajar dan cadangkan.

Nak beli vitamin bersama konsultasi? Jangan lupa pm aina k. 😊😊

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.


No comments:

Powered by Blogger.