Derik-detik Jatuh Cinta..

Monday, December 19, 2016
Cewwaahh..tajuk jiwang karat kan? Tapi betul la orang kata, kalau tak kenal maka tak cinta. Macam tu juga aina. Aina bukanlah seorang yang mudah sangat suka dengan sesuatu produk, tapi once suka aina akan kongsikan kebaikan dengan kawan-kawan aina.

 

Begitu lah juga produk Shaklee. Aina dah lama kenal shaklee ni. Dari zaman aina sekolah kut tengok ayah sedara aina makan. Tapi yela, zaman belajar mana nak ambil port sangat pasal supplement ni kan.

Aina mula mengambil produk shaklee semasa pantangkan ammar. Aina bukan jenis yang reti nak makan jamu-jamu tradisional sebab aina tiada ilmu nak tahu jamu mana yang elok dan tidak memberi kesan buruk untuk jangka panjang.

Jadi, selepas dikaji, shaklee adalah pilihan aina dan ternyata tak salah! Banyak sangat kebaikan aina dapat masa berpantang dengan shaklee. Dan masa tu aina mula jatuh cinta dengan produk shaklee dan berazam nak jadikan supplement utama keluarga aina. Takkan aina sorang je kan nak sihat?

Jadi, pengalaman-pengalaman dan kesan baik yang aina dapat sepanjang aina consume shaklee aina kongsikan dengan orang ramai. Tup..tup..tupp bulan pertama aina dah layak dapat bonus. Belum masuk untung runcit lagi. Haiisshhh, bertambah excited la aina nak kongsikan kebaikan produk terbaik dunia ni.

Dan sekarang ni, bila makin serius untuk berbisnes, aina join group2 bisnes shaklee yang ternyata mereka semua sangat positif, friendly dan helpful.

Dan insyaAllah, berbekalkan ilmu zaman degree, dan juga ilmu2 nutrisi aina akan terus sebarkan kebaikan produk shaklee sehingga makin ramai yang dapat meningkatkan taraf kesihatan. Mencegah penyakit kan lebih baik daripada mengubati.😊😊

Nak cuba produk yang angkasawan NASA dan atlit olympic makan? Meh pm aina dan kita borak lagi panjang.

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.



No comments:

Powered by Blogger.