Set Menyusu Bajet (Milk Booster)




Ramai para ibu yang seringkali mempunyai masalah kekurangan susu badan. Terutama bagi para ibu yang bekerja. Kekangan masa untuk pam susu seringkali menyebabkan susu makin berkurangan. Selain itu, ada juga para ibu yang memang mempunyai masalah susu badan yang kurang.

Kini anda tidak perlu risau lagi. Kini anda mampu miliki Set Menyusu yang bukan sahaja baik untuk kesihatan anda, tapi juga dapat membantu anda untuk meningkatkan kuantiti dan kualiti susu badan anda. Secara tidak langsungnya, anak anda dapat segala nutrien yang diperlukan melalui susu anda.

APAKAH YANG TERKANDUNG DALAM SET MENYUSU BAJET NI?






ESP: Semasa menyusu, badan ibu memerlukan lebih protein dan kalsium. Dengan pengambilan ESP, secara tidak langsung ibu2 menyusu boleh mencukupkan keperluan protin harian. Protein membantu pembentukan sel yang sihat. Sel yang sihat dapat menyerap nutrien dari vitamin lain yang kita makan dengan lebih optimum. Sekiranya sel tidak sihat, kadar penyerapan vitamin ke dalam badan akan mengambil masa lebih lama. Protein juga merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu. Bayi (terutamanya di awal kelahiran) mendapatkan keperluan protein untuk tumbesaran melalui susu ibu. Protein akan diambil daripada diet harian anda untuk diberikan kepada bayi. Tapi perlu diingatkan ESP bukan lah semata-mata memperbanyakkan susu, tetapi ianya merupakan suatu bonus kepada badan ibu itu sendiri untuk menghasilkan susu badan yang cukup. Ianya adalah untuk mengisi kekurangan sumber nutrisi yang tidak diambil oleh ibu di dalam pemakanan mereka setiap hari.


Sebaiknya ambil ESP sebagai makanan tambahan anda. Kenapa perlu pilih ESP Shaklee? ESP Shaklee dijamin bersih & selamat kerana ia non GMO – diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) untuk mengekalkan kualitinya. Bonus yang anda akan dapat apabila minum ESP ialah, kulit gebu, cantik berseri & lebih anjal daripada biasa!




Kebanyakkan pengguna ESP mendapati kulit mereka lebih gebu, halus dan cerah dari yang sebelumnya. Protein adalah penting untuk membaiki tisu dan pembinaan tisu baru dan "menggantikan" sel-sel mati. Sebab itu lah ibu-ibu mendapati kulit mereka lebih segar dan cantik selepas pengambilan ESP.




ALFALFA: Alfalfa adalah tumbuhan herba yang terkenal sebagai milk booster. Turut membantu dalam memekatkan susu. Alfalfa dapat  menggalakkan pembangunan tisu kelenjar dalam payudara. Ia juga dilaporkan dapat meningkatkan kandungan lemak susu ibu. Namun pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari sudah mampu mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu namun tidak kurang juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat. Ianya bergantung kepada keperluan badan si ibu. Bonus untuk pengambilan alfalfa ini, ia juga membantu keintiman wanita, membuang toksik dalam badan, merendahkan kolestrol dan membuatkan badan ibu lebih ringan dan segar. Awesome kan?

APA KATA PARA IBU YANG SUDAH MENCUBA SET MENYUSU SHAKLEE?

Jom tengok apa kata mereka di sini!


BAGAIMANA HENDAK DAPATKAN SET MENYUSU BAJET INI?

Senang sahaja..anda hanya perlu hubungi saya di:

Aina (ID: 1092280)
Tel No: 0139695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UMP Gambang, Inderapura dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.