Kekal bertenaga di bulan puasa dengan set mighty 3 gems

Asslamu'alaikum..

Alhamdulillah dah masuk hari ketiga kita berpuasa. Hari ini saya berbuka di rumah mertua. Malangnya terlupa bawa pulang ESP kesayangan...waaa!!!Selama ni berpuasa, bila sahur memang tak pernah miss minum ESP + kurma sebab saya masih menyusukan anak yang sudah setahun lebih. Ditambah dengan performance drink dan mealshake memang terbaik!! Bagi ibu menyusu mesti tahu macam mana cabaran berpuasa sambil menyusukan anak kan? Akibatnya tak bersahur dengan esp pagi ni, pukul 10.40pagi saya dah stat rasa lembik, lapar, dahaga, tak bertenaga. Ya Allah, Allah je tahu betapa rasa macam tak sabarnya nak berbuka!!hehe...tapi alhamdulillah, dikuatkan juga semangat untuk teruskan berpuasa. Entri kali ni saya nak kongsikan bagaimana saya dan beberapa rakan saya yang lain kekal bertenaga sepanjang hari di bulan puasa dengan bantuan set mighty 3 gems.


Apakah set mighty 3 gems ni? Boleh lihat penerangannya di sini. Secara amnya, set mighty 3 gems ni membantu anda untuk membekalkan tenaga sepanjang hari, memberi nutrien yang lengkap kepada badan kita dan mengelakkan badan kita daripada dehidrasi. Sangat sesuai untuk wanita hamil, wanita menyusu, mereka yang bekerja di tengah panas seperti di kawasaan pembinaan, kanak-kanak yang ingin belajar berpuasa dan juga warga emas. Senang cerita, semua orang pun patut ambil la set berpuasa ni. =)

Jom kita tengok apa kata mereka yang sudah cuba set mighty 3 gems ni.

Ibu menyusu berpuasa tanpa rasa penat

Tak rasa lapar sepanjang berpuasa

Bertenaga sepanjang berpuasa

Susu tetap maintain banyak

Ibu hamil dan menyusu berpuasa 18 jam di oversea. Puasa penuh ye
Macam mana, best kan set mighty 3 gems ni. Bagi mereka yang pernah cuba dah terasa kebaikannya. Anda yang belum cuba lagi ni, boleh la dapatkan mighty 3 gems ni daripada distributor2 shaklee anda. Atau anda boleh dapatkan daripada saya dan dapatkan konsultasi secara percuma sepanjang hayat dan resepi2 menarik daripada set ini.

Selamat berpuasa!!

Aina Mohd Amin (ID: 1092280)


FB : Aina Amin
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.