Vitamin Yang Aina Berikan Pada Orang Tersayang

Sebagai seorang isteri dan juga ibu dah menjadi tanggungjawab aina untuk pastikan tahap kesihatan suami dan ank pada tahap yip top. Sebab kalau diaorang sakit, aina juga yang susah hati nanti. Jadi jalan terbaik untuk pastikan tahap kesihatan diaorang tip top, mesti la aina bagi vitamin Shaklee.
 
Apa yang aina bagi?

Mealshake adalah antara supplement yang wajib ada dekat rumah dan diberikan kepada ammar. Biasa la budak-budak kan, bercinta kalau nak makan sayur. Walaupun kita dah berjaya suap ke dalam mulut, dia berjaya keluarkan balik,sabo jela. 

Kadang-kadang tu terpaksa cincang sayur-sayur tu masuk dalam nasi goreng. So takde la dia boleh pilih-pilih dah kan? Bila tak makan sayur dan buah sangat, hari-hari dok pikir cukup ke tak keperluan vitamin harian dia? Yela budak tengah membesar, kena la cukupkan semua tu kan. 

Jadi ikhtiar saya memang akan campurkan mealshake ke dalam susu atau mana-mana minuman kegemaran dia. Mealshake mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral. Jadi boleh la nak top up mana2 vitamin atau mineral yang rompong2 tu. Dan bonus bila amalkan mealshake ni, selera makan ammar pun bertambah2. Dan tiap kali minum mealshake, lepas tu confirm 'membuang' dengan jayanya. Dan masalah sembelit tak pernah ada.

 

Selain daripada tu, aina juga bagi ammar makan omega guard. Nak-nak lagi bila dia selsema dan batuk. Bila bagi dia kunyah omega guard, memang cepat kering hingus dia. Batuk pun cepat baik. Alhamdulillah...dah serik tengok ammar kena neb dulu sebab kahak banyak sangat. Ni lepas bagi omega guard, 2-3 hari je dah baik.

Untuk suami tercinta pula, dia makan vitamin apa yang isteri dia makan la,haha. Lecithin, alfalfa, bcomplex, ostematrix, vitamin c, esp, herblax semua dia makan atau yang sebenarnya kena paksa dengan isteri untuk makan,haha. Yela, kalau nak sihat, mesti la nak sihat bersama-sama kan? 😊

Nak cari vitamin terbaik untuk keluarga anda? Meh contact aina dan kita cerita lagi vitmin apamyang sesuai untuk keluarga anda.

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.