Cabaran Dalam Dunia Bisnes

Saturday, December 10, 2016
Dalam dunia bisnes, tipu la kalau takde cabaran. Dengan back out buyer, customer tanya tips macam-macam alih-alih beli dengan orang lain, kena marah, kena kutuk, kena perli..adat la semua tu. Kalau dah ceburi bisnes, nak taknak memang kena hadap semua tu.

Dan aina pun manusia biasa yang kadang-kadang tak kuat. Tapi Allah hadirkan aina dua insan ni yang sangat memberi kekuatan dan semangat pada aina pada waktu susah dan senang.

 

Bila time rasa down, en.suami la yang sentiasa naikkan balik semangat. Dan paling best kalau aina nangis time stress, ammar akan datang tanya 'kenapa mama nangis? Nah ambil baju ammar kesat hingus' 😂😂😂. Terus hilang rasa sedih.

Time closing, en.suami juga la yang selalu concern tanya macam mana performance.

Dan en.suami juga la yang rajin tolong pos dan cod barang ke customer. 

Disebabkan mereka berdua aina masih bertahan untuk terus konsisten buat bisnes ni.😊😊 thank you Allah kerana pinjamkan mereka dalam hidup ni.😍😍

Doakan aina terus 'meroket' hingga ke puncak! 

Nak beli vitamin bertaraf dunia dan dijamin selamat, berkesan dan semulajadi beserta konsultasi? Boleh hubungi aina. Aina akan bantu sehabis boleh.

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.



2 comments:

  1. Allahu.. comel je ammar =) semoga sntiasa di murahkn rezeki slalu..amin

    ReplyDelete

Powered by Blogger.