Refleksi Tahun 2016

Wednesday, December 21, 2016
Sekarang kita dah hampir ke penghujung tahun. Bila kita reflek balik apa yang berlaku sepanjang tahun ni, banyak sangat benda best, gembira, sedih, kecewa dan macam-macam lagi la. Dan semua ni aina terima sebagai satu pengalaman dalam mencorakkan diri ini untuk menjadi lebih baik.

 

Bila suruh ceritakan apa benda yang best berlaku sepanjang tahun, tak tahu nak cerita mana satu,hahaha. Sebagai seorang WAHM yang banyak spend masa dengan anak, most of the time of course la akan buat kita tersenyum bila tengok keletah anak. Nak-nak lagi bila dia capai milestone dia. Mak dia ni haa yang terlebih lompat bintang.

Dan aina admit, menjadi full time housewife bukanlah satu kerja yang mudah. Stress dia tu lain macam. Buat master pun tak stress macam ni oii... Tapi takpe, bcomplex kan hado. Setiap kali telan bcomplex, memang aina rasa akan jadi mama yang cool je. Tak mudah nak marah dan masih boleh berfikiran secara rasional. Sebab tu bcomplex memang tak boleh tinggal untuk mak-mak ni.

Dan yang terbaru, sebab mak dia ni sibuk sangat duk berniaga, sedikit sebanyak memberi kesan juga kepada ammar. Kesan macam mana? Ammar pun nak berniaga!! “Mama, ammar nak jual car ni dekat najla”. Ada ciri2 jadi business man dah tu...hehehe

Siapa yang tercari-cari supplement terbaik dunia beserta dengan consultation sidPRO, boleh hubungi aina k:



FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.