Kenapa Bisnes Shaklee Adalah Bisnes Terbaik Untuk Mencari Side Income

Thursday, December 29, 2016
Zaman sekarang tahap ekonomi sangat meleset. Dengan harga barang yang semakin naik, rumah semakin mahal, memang perlu ada backup plan untuk support diri sendiri.

 Bagi adik-adik yang baru graduate dan sedang mencari kerja, grab jela apa-apa pun job opprtunity yang ada depan mata. Tak boleh memilih sangat. Even bagi course macam medic yang dulu memang confirm akan dapat kerja di mana-mana hospital kerajaan, tapi sekrang tak dah. Ada yang dah setahun duduk rumah menganggur dan tidak dipanggil posting ke mana-mana hospital. Bukan sebab faktor doktor tak cukup, tetapi sebab ekonomi yang meleset sampai takde duit dah nak bayar gaji doktor-doktor baru graduate ni.

 


Jadi akak sarankan buat lah bisnes sambil-sambil cari kerja juga. Masa aina mula bisnes shaklee, aina buat sebab nak tolong suami dan dalam masa yang sama baru habis master dan nak cari kerja. Jadi, walaupun duduk rumah, masih dapat gaji setiap bulan bergantung kepada usaha sendiri. Alhamdulillah sebab itulah setiap tengah bulan aina tertunggu-tunggu bonus Shaklee. Dengan bonus Shaklee, insyaAllah boleh bantu suami serba sedikit.

 

Walaupun tanpa anak bisnes yang serius di bawah aina, Alhamdulillah aina masih boleh membuat bisnes Shaklee dengan rancak. Kalau ada anak bisnes yang mahu bersama aina, boleh hubungi aina ya. Aina nampak Shaklee akan bertahan walaupun dalam keadaan ekonomi sekarang.

Sebab apa? Ini pandangan aina:

✅Shaklee menjual produk makanan tambahan atau suplemen atau vitamin yang tetap diperlukan orang. Dan produk shaklee dijamin berkesan, selamat dan semulajadi. 
✅Walaupun orang sihat mungkin akan berkira-kira untuk membeli, orang kurang sihat insyaAllah akan tetap membeli juga kerana terdesak nak sihat.
✅syarikat shaklee mempelopori supplemen sejak tahun 1915 lagi dan konsep pemasaran MLM sejak tahun 1956.
✅tidak pernah gagal untuk bayar bonus kepada pengedarnya setiap bulan.

 
Jadi kalau ada yang nak join aina buat bisnes shaklee ni, boleh roger aina k. Kami mempunyai group bisnes yang sangat aktif yang banyak buat kelas bisnes online dan offline secara percuma. Macam2 tips diberikan. Tinggal kita je nak buat atau taknak.

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.


No comments:

Powered by Blogger.