Pentingnya Ilmu Nutrisi Bila Menjadi Pengedar Shaklee

Wednesday, December 14, 2016
Kalau dah namanya jual supplement, memang tak lari daripada bidang nutrisi. Jadi sangat penting untuk sentiasa tuntut ilmu nutrisi supaya dapat berikan konsultasi terbaik kepada customer. Kalau takde ilmu nutrisi, macam mana kita nak berikan konsultasi terbaik kepada customer ye dok? 

Sebab tu sekarang antara passion aina nak gali sebanyak mungkin ilmu nutrisi. Pernah juga terfikir nak sambung Phd dalam bidang nutrisi. Tapi, kena cari projek yang sesuai dulu. Mana tau kut2 boleh apply grant daripada Shaklee..hehe

Ok, antara medium yang aina gunakan untuk gali ilmu nutrisi:

✅ melalui pembacaan buku-buku kesihatan sudah semestinya. Setiap kali pergi ke kedai buku, pasti akan usha-usha buku kesihatan. 
✅perbincangan dan kelas nutrisi secara online seperti medium whatsapp. Dalam group kami terdapat macam-macam background. Even doktor pun ada. Jadi setiap sorang akan sentiasa kongsi ilmu yang mereka ada salam bidang kesihatan.
✅kelas nutrisi anjuran Shaklee sendiri. Talk biasanya akan diberikan oleh nutritionist Shaklee semdiri. Pernah join kelas ni dan sangat best dan happening. Waktu ni la berkenalan dengan pengedar shaklee lain, bertukar2 pendapat dan share pengalaman bisnes masing2. Best kan? Mereka semua tak kedekut ilmu pun!

 

Jadi kalau nak join group bisnes kami yang super awesome ni, boleh pm aina 013-9695362 sekarang.😁😁

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.






No comments:

Powered by Blogger.