Hadiah Terbaik Buat Ibu Bapa Tercinta

Saturday, February 11, 2017
Semakin meningkat usia kita, tahap kesihatan juga semakin merosot. Itu adalah fitrah hidup. Tetapi jika tidak menjaga kesihatan daripada usia muda, kadar kemerosotan tahap kesihatan itu boleh berlaku dengan lebih cepat. Dulu selalu orang cakap penyakit darah tinggi untuk orang tua je. Tapi semua tu tak relevan dah sebab ada je kes seawal darjah 5 pun boleh dapat darah tinggi.
Bila kita tengok ibu bapa yang selalu kena pergi appointment dekat hospital, tunggu lama untuk giliran berjumpa doktor, kena pula makan macam-macam jenis ubat, mesti ada rasa sedih dan kesian kan? Terutama bagi ibu bapa yang ada masalah kencing manis yang kronik, pernah kena stroke, darah tinggi yang tidak terkawal, sedikit sebanyak buat kita rasa risau.

Jadi apa jalan terbaik untuk bantu ibu bapa kita? Haa... untuk ibu bapa yang banyak jenis pil yang kena telan, takkan kita nak bagi supplement macam-macam pula kan? Confirm diaorang taknak punya. Jadi penyelesaian terbaik, hadiahkan buat mereka Vivix!

 

Vivix ni dirumus khas oleh para saintis terkemuka untuk membantu melambatkan proses penuaan. Bagaimana nak lambatkan proses penuaan? Dengan melindungi sel-sel badan, baikpulih sel badan, mengurangkan radikal bebas dalam badan, mengurangkan AGE protein, meningkatkan biogenesis mitochondria (pusat janakuasa dalam sel) dan macam-macam lagi. Dan dalam nak melambatkan proses penuaan, secara tidak langsung, ia juga meningkatkan tahap kesihatan kita.

Resveratrol telah terbukti dalam banyak kajian dalam meningkatkan tahap kesihatan badan. Antara kelebihan resveratrol:

1) menurunkan kolestrol jahat.
2) menghalang kerintangan insulin penyebab kencing manis.
3) Bantu mengimbangkan hormon insulin dalam darah.
4) mengurangkan tekanan darah.
5) melawan radikal bebas penyebab penyakit.
6) merencatkan pertumbuhan kanser dan sekaligus halang kanser daripada berulang.
7) elak obesiti. Bantu untuk menurunkan berat badan.
8) memberi tenaga kepada badan.

Dan macam-macam lagi. Dan dalam vivix, kandungan resveratrol dia 10x ganda lebih berkuasa berbanding supplement resveratrol semata-mata. Kerana dalam vivix turut mempunyai campuran polyphenol.

Dulu aina pernah cerita kan yang aina berjaya hadiahkan vivix kepada mama dan ayah. Ayah aina ada kencing manis. Vivix adalah supplement terbaik untuk aina hadiahkan kat diaorg. Dan alhamdulillah, setakat ni paras gula ayah sangat terkawal. Kalau sebelum ni asyik 7-8, dengan izin Allah sekarang dah normal. 😊😊

Dn perubahan paling best bila mama cakap rasa sangat bertenaga. Siap boleh jogging sampai 7 round tau!! Tu pun rasa boleh sambung jogging lagi. Hehe..mama n ayah suka sangat vivix. Rasa masam manis. Tak perlu makan banyak pun. Cukup 1 sudu kecil je setiap hari. Sebab tu vivix ni pilihan utama warga emas. Tak perlu telan banyak pil. Hanya ambil satu sudu kecil setiap hari cukup untuk meningkatkan tahap kesihatan mereka.

Jom tengok apa lagi kata mereka yang dah amalkan vivix.

 
 
 
 
 
 

Haa..best kan? Dan paling best, vivix ni terbukti melalui landmark study dapat melindungi telomeres kita. Benda apa pula telomeres ni? Meh baca sini.
Jadi kalau yang masih tercari-cari hadiah terbaik untuk ibu bapa masing-masing, meh hadiahkan vivix sebotol seorang kepada mereka. InsyaAllah, kita bantu mereka untuk tingkatkan tahap kesihatan mereka. Bila mereka makin sihat, kita pun akan rasa lebih gembira dan tenang kan?

Bagi mereka yang berminat dengan vivix, boleh pm/whatsapp aina atau boleh buat pembelian directly dengan tekan butang buy now. Setiap pembelian dengan aina akna disertakan bersama konsultasi sepenuhnya. Khas untuk customer aina je tau! 😊

 
FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

Disclaimer : Selepas Allah, Doktor paling kita hormat, percaya & wajib taat bulat-bulat. Doa kepada Allah & dapatkan nasihat Doktor. Dan ingat; Vivix ni Vitamin, bukan ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulih penyakit kritikal. 



No comments:

Powered by Blogger.