Berjaya Turunkan Rabun Silau Mata Selepas Amalkan Vivix

Monday, February 27, 2017
Selain daripada rabun dekat dan jauh, rabun silau juga antara masalah yang ramai orang hadapi. Paling ketara ia menganggu pemandangan seseorang ketika memandu kenderaan terutama pada waktu malam. Antara penyebab silau adalah pendedahan mata kepada skrin cerah dalam jangka masa yang lama.Jadi berhati-hati bila berikan hp atau tablet kepada anak-anak anda.
Berjaya Turunkan Rabun Silau Mata Selepas Amalkan Vivix 

Rabun silau atau turut dikenali sebagai 'astigmatisme' berlaku disebabkan imej terbentuk lebih dari satu titik fokus oleh permukaan kornea yang tidak rata. Apabila ini berlaku, cahaya yang masuk tidak dapat difokuskan pada satu titik sahaja menyebabkan imej terbentuk tidak jelas.

Antara gejala yang kerap dihidapai oleh mereka yang ada rabun silau seperti:

1) Sakit kepala.
2) Berasa perit di bahagian mata.
3) Rasa tidak selesa pada mata.
4) Pandangan herot.
5) Mata serig berair.
6) Sensitif pada cahaya.
7) Pandangan berlapis.
8) Juling

Macam mana aina cakap masalah silau ni dapat diturunkan dengan minum supplement yang tinggi anti-oksida dan beta carotene? Berikan nutrisi terbaik untuk mata akan buatkan mata lebih sihat dan sekaligus menurunkan power silau.

Seperti pengalaman Jiha ni. Beliau dulu sehingga terpaksa kanta lekap khas kerana masalah silau yang teruk. Tetapi sejak amal minum Vivix dengan konsisten, power silau beliau juga turun!

 

Jiha bermula dengan masalah rabun,yang power agak tinggi. Ditambah dengan silau pula. Selama ini memang semakin menaik ataupun tak turun-turun silau mata Jiha ni.

Mata sangat sensitif. Ada masa yang tiba-tiba sahaja sebelah mata keluar air, kelam, tak nampak. Paling cemas kalau masa memandu. Dulu kerja berulang alik dari KL ke Sepang.

Tu kalau dalam keadaan cuaca biasa. Kalau cuaca panas, rasa mata macam nak tertutup macam ada pemberat.

Tapi tu dulu. Kini Jiha perasan sekarang dalam setahun nak kena macam tu pun payah. Memang Jiha amalkan Vivix dan vitamin Shaklee yang lain untuk kesihatan mata dan keseluruhan. Tak sangka pula bila buat pemeriksaan mata, bacaan silau menurun. Teruja sangat sebab selama ni tak pernah turun malah asyik naik aje.

Aina memahami sangat bila power cermin mata semakin turun. Memang rasa seperti di awang-awangan. Bayangkan kalau terlupa letak cermin mata kat mana. Mula la mencari-cari cermin mata sambil teraba sana sini. Dah la tak berapa nak nampak. Cermin mata pula lupa letak kat mana. Memang masalah besar.

Jom tengok testimoni mereka yang berjaya turunkan power cermin mata selepas amal minum vivix secara konsisten.
Berjaya Turunkan Rabun Silau Mata Selepas Amalkan Vivix 

Berjaya Turunkan Rabun Silau Mata Selepas Amalkan Vivix

Seronok kan? Takkan nak tengok mata orang lain je makin sihat. Kita pun mesti nak juga. Bila bebas cermin mata rasa bahagianya la. Tak perlu nak buat lasik dah,hehehe. Tapi dengan syarat kena konsisten ambil vitamin untuk mata.

Jadi untuk dapatkan Vivix ni boleh call dan whatsapp aina untuk dapatkan Vivix supplement no 1 dunia ni. Atau anda juga boleh buat belian directly daripada website shaklee dengan klik BUY NOW. Setiap pembelian dengan aina akan disertakan sekali dengan konsultasi sepenuhnya.


 
FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

Disclaimer : Selepas Allah, Doktor paling kita hormat, percaya & wajib taat bulat-bulat. Doa kepada Allah & dapatkan nasihat Doktor. Dan ingat; Vivix ni Vitamin, bukan ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulih penyakit kritikal. 

No comments:

Powered by Blogger.