Cara Terbaik Untuk Bagi Luka Bersalin Secara Czer Cepat Baik

Friday, February 03, 2017
Siapa sini pernah bersalin secara czer kita geng! Dan mereka yang pernah alami bersalin secara czer je yang faham kesakitan yang kena tanggung bila ubat bius dah habis kan? Ada kes yang tak jaga betul-betul time pantang menyebabkan luka czer terbuka sampai kena bawa ke hospital semula. ngeri tak? 

Aina dulu alhamdulillah fully ambil set vitamin Shaklee waktu pantang. Luka czer memang baik dengan cantiknya. takde keloid langsung! sekarang ada satu garis je bawah perut.

So aina nak share pengalaman sorang lagi ibu yang bukan je terpaksa czer, tapi terpaksa bedah untuk buang apendiks lagi! Double sakit tu. Jom baca kisah dia macam mana dia pastikan luka pembedahan apendiks dan czer cepat baik.

 

 Dr. Nadia Abdul Kadir berumur 34 tahun dan sudah memiliki 4 orang cahaya mata. Semasa mengandungkan anak keempat beliau, beliau mengalami 2 episod sakit pada bahagian kanan perut.
Kali pertama dalam 32 minggu dan beliau disahkan menghadapi Acute Appendicitis (keradangan pada appendik).

Disebabkan kandungan masih awal dan pembedahan membuang appendiks adalah berisiko kepada baby, beliau membuat keputusan untuk mengambil antibiotiks setelah berbincang dengan suami beliau Dr. Shazly yang juga merupakan seorang, Dr Shazly yang merupakan seorang doktor pakar bedah.

Pada masa yang sama, beliau meneruskan pengambilan SET HAMIL SHAKLEE dan juga NUTRIFERON. Sebagai ikhtiar untuk atasi rasa sakit beliau. Alhamdulillah, sakit beransur hilang selepas 2 hari. Namun, pada kandungan berusia 36 minggu, beliau sekali lagi diserang sakit perut yang sama seperti sebelum ini.

Sakit kali ini sangat sakit sampai beliau terpaksa dimasukkan ke wad. Sekali lagi beliau didiagnos sebagai Recurrent Appendicitis (Keradangan Appendiks yang berulang). Di wad beliau diberi intravenous antibiotiks. Sekali lagi beliau dan suami di dalam dilema untuk meneruskan pembedahan membuang appendiks atau tidak. Ini kerana, lagi 2 minggu beliau sudah dijadualkan untuk elektif czer (beliau dah czer 3 kali).

 

Akhirnya mereka suami isteri sebulat suara membuat keputusan untuk tunggu dan lihat. Sekiranya sakit berlarutan, beliau akan menjalani pembedahan. Alhamdulillah, setelah 2-3 hari, sakit beransur hilang dan doktor pakar membuat keputusan untuk membuang appendiks semasa czer. Pada 38 minggu, setelah pakar O&G mengeluarkan baby, suami beliau sendiri mengambil alih untuk mengeluarkan appendiks beliau pula! Orang kata, sakit selepas czer + appendicectomy (pembedahan membuang appendiks) adalah lagi sakit berbanding czer sahaja. Ini kerana trauma pada tisu itu lagi banyak.
 

Bimbang akan perkara ini, beliau dah standby VIVIX awal-awal. Sebaik sahaja dibenarkan minum oleh jururawat, beliau terus amik 1 SUDU BESAR VIVIX. Alhamdulillah dengan izinNya, petang sebelum maghrib beliau dah boleh bangun sendiri dan berjalan ke tandas untuk mandi.

Malamnya pula beliau mampu menjaga baby sendirian (suami tidak dibenarkan menemani di wad). Setiap hari beliau meneruskan pengambilan SET BERPANTANG SHAKLEE bersama VIVIX dan NUTRIFERON. Dan pada hari ke 5, beliau diceramah oleh jururawat di klinik kerana memandu ke klinik untuk cek jaundice..hehe.. bebel tanda sayang. (Suami di dalam dewan bedah dan tidak dapat keluar hantar mereka ke klinik).

Beliau akui, pengalaman berpantang kali ini sangat berbeza berbanding 3 kali czer sebelum ini. SAKIT PADA BAHAGIAN CZER SANGAT MINIMAL, LUKA SANGAT CEPAT SEMBUH & BELIAU SANGAT BERTENAGA.

 

Seronok tak baca kisah mereka yang time pantang rasa mudah je. Luka bersalin pun cepat baik. Yang penting, kandungan resveratrol yang terkandung dalam vivix, mampu bertindak sehingga ke peringkat sellular tau. Ia baikpulih sel-sel yang rosak. Dalam masa yang sama, ia juga bantu dalam meningkatkan penghasilan mithochondria dalam sel dan sekaligus buat badan rasa lebih bertenaga je.

 

Jadi bagi ibu-ibu yang tengah hamil dan tercari-cari set pantang terbaik, aina sarankan ambil la full set pantang shaklee dan ditambah dengan vivix sekali supaya luka bersalin cepat baik. Dan yang penting, boleh buat badan rasa lebih bertenaga je walaupun tengah pantang.

Nak order boleh pm/whatsapp aina atau terus klik buy now kat bawah ni untuk dapatkan set pantang shaklee. InsyaAllah, pasti takkan menyesal la.😍😍

 

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

Disclaimer : Rambut sama hitam, tapi hati lain-lain. Begitu juga kesan Vivix. Walaupun ia terbukti menyihatkan pengguna lain, tidak bermakna ia pasti menyembuhkan anda. Sebab Vivix ni Vitamin, bukan ubat. Produk ini tidak dibangunkan oleh pak lebai yang perasan alim saja lebih, sebab tu ianya tidak dilabel sebagai makanan sunnah. Tapi, dibangunkan saintis bertaraf dunia, sebab tu dijamin pasti berkesan, pasti selamat & pasti semulajadi.

No comments:

Powered by Blogger.