Mata Bertambah Sihat Walaupun Sudah Berusia 40 Tahun Selepas Amalkan Vivix

Friday, November 04, 2016
Assalamu'alaikum...

Hari ni aina nak share lagi testimoni pengguna setia Vivix. Salah satu produk berpaten eksklusif hanya di Shaklee je. Sebelum ni aina dah terang banyak dah pasal kebaikan vivix ni. Kalau belum tahu lagi, boleh refer sini:

1) http://ainaez.blogspot.my/2015/12/makanan-tambahan-anti-penuaan-pada.html
2) http://ainaez.blogspot.my/2016/09/testimoni-bagaimana-vivix-membantu.html
3) http://ainaez.blogspot.my/2016/09/bagaimana-resveratrol-dalam-vivix-cegah.html
4) http://ainaez.blogspot.my/2016/09/bagaimana-vivix-membantu-memperlahankan.html
5) http://ainaez.blogspot.my/2016/09/nak-awet-muda-secara-sihat-dan.html

Best kan? Seakrang aina nak share satu kisah seorang isteri yang sangat sayang pada suaminya (kalah tau kisah cinta wardah pada ejaz..haha). Sebelum ni si suami kena serangan strok pendarahan yang menyebabkan suami beliau mengalami masalah pertuturan

Setelah amalkan vivix, suami beliau semakin beransur pulih daripada masalah itu. Yang isteri memang bersyukur sangat2 apabila tahap kesihatan ambah baik setelah ikhtiar dengan Vivix.

Kali ni, Puan Hafza nak share lagi pasal suami beliau lagi yang dah consume dengan Vivix lebih setahun..untuk bantu atasi masalah stroke beliau.

Kebiasaannya, orang stroke ini akan mempunyai masalah mata. Kadang-kadang sukar untuk melihat akibat daripada sel-sel yang dah mati di otak mereka.. Begitu juga dengan suami beliau.

Pada mulanya, beliau hanya menghadapi masalah pertuturan..Tapi tidak diketahui juga menghadapi masalah mata..mungkin sebab silau..atau pun masalah saraf pada mata..

Mereka dapat tahu masalah ini bila membuat pemeriksaan susulan di bahagian Rehab di Hospital. Selepas itu, doktor menyarankan untuk melakukan pemeriksaan mata di bahagian pakar mata.

Tapi..apa yang memeranjatkan beliau dan juga doktor mata, semua ujian mata yang dijalankan tidak menunjukkan pun suami beliau menghadapi masalah mata. Malah semuanya 'perfect' . Sampaikan doktor pun berkata "Saya sendiri pun tidak dapat bacaan macam ni"

Ini lah hasilnya setelah consume Vivix..yang dah lebih setahun..Alhamdulillah..Dengan izin Allah s.w.t...mata suami beliau semakin baik walaupun suami beliau sudah pun berumur hampir 40 tahun.

Dan kesan sampingan yang dapat dilighat bila consume Vivix, tiada satu uban pun ada di kepala suaminya dan kelihatan awet muda lagi tau! Bukan sahaja dapat sihat, malah makin handsome lagi.

 

Best kan produk vivix ni? Harga dia murah tau. Tak setanding dengan kesan yang sangat best. Tak sampai beribu pun. Dan ramai lagi pengguna tegar vivix yang sudah merasa kebaikannya. Kandungan antioksidan dan resveratrol yang tinggi dalam vivix, mampu melindungi kromosom (yang menyimpan DNA), baiki sel rosak, meningkatkan metabolisma badan, melambatkan proses penuaan, mengurangkan radikal bebas dan macam-macam lagi la!

Jadi, kalau nak cuba produk eksklusif keluaran Shaklee ni, boleh la hubungi aina. Dan aina akan ajar cara makan dan penyimpanan semua khusus untuk customer aina. Sekali cuba, pasti lepas ni akan repeat order tau!

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.