Kerja Membasuh Baju Lebih Mudah, Bersih dan Wangi dengan Get Clean

Lepas basuh masih nampak kotoran pada baju? Lepas rendam, kotoran masih belum hilang? Kesan air milo pada baju anak tak hilang?

Kerja Membasuh Baju Lebih Mudah, Bersih dan Wangi dengan Get Clean


Haa..siapa ada dilema macam ni? Nak-nak lagi yang ada anak kecil yang selalu main kotor, makan sepah. Kesan kotoran pada baju anak susah nak hilang. Anak aina sendiri yang baru 3 tahun, kalau baju dah basuh dan masih nampak lagi kotoran pada baju, dia taknak pakai tau! Kotor katanya. Sabar jela.

Hari ni aina nak share 2 produk Shaklee yang sangat best dan mampu memudahkan kerja-kerja rumah mak-mak ni. Jangan ingat Shaklee jual supplement je tau. Sabun basuh baju dan softener pun tau! Yang bestnya Fresh Laundry Concentrate powder dan soft fabric concentrate ni bukan je dapat menghilangkan kotoran degil dengan mudah. Tapi baju jadi lebih lembut juga dan yang penting sangat elok untuk mereka yang ada kulit sensitif.

1) Fresh Laundry Concentrate Powder

Kerja Membasuh Baju Lebih Mudah, Bersih dan Wangi dengan Get Clean
Kalau korang nak tahu, fresh laundry mempunyai formula semulajadi enzim yang memudahkan proses menanggalkan kotoran pada pakaian di samping sangat mesra pada alam sekitar. 

Antara kelebihannya:


- Pekat - 5.5 lb kotak mampu memmbasuh sehingga 88 basuhan.
- Pembersih enzim-diaktofkan untuk mengekalkan pakaian bewarna dan juga pakaian putih.
- Selamat pada semua jenis kain.
- Dirumus khas untuk elak pakaian bewarna daripada 'turun' ke pakaian lain.
- Tanpa klorin dan tanpa bahan kimia bahaya.
-hipoalergenik
- Tanpa fosfat, borag dan nitrat.
- Tanpa bahan pewarna.
- Surfaktan bersifat biodegradeable.

2) Soft Fabric Concentrate


Kerja Membasuh Baju Lebih Mudah, Bersih dan Wangi dengan Get Clean
Softener ni best sebab ia mampu melembutkan kain dan mengurangkan kedutan. Sesuai la dengan namanya kan?hehe. Ia juga mengurangkan statik berpaut. Hanya perlu guna 1oz sahaja untuk basuhan yang banyak. Jiamt kan?

Korang tahu tak?


Biasanya pakaian baby kita akan asingkan daripada pakaian kita kan? Pakaian baby perlu menggunakan sabun basuh khas kerana kulit baby masih sensitif dan tidak boleh exposed dengan terlalu banyak bahan kimia. Tapi leceh kan nak basuh asing-asing?

Haa..dengan fresh laundry concentrate powder dan soft fabric concentrate get clean shaklee ni, korang dah tka payah susah-susah nak separate basuh baju. Basuh je sekali kerana ia juga sesuai digunakan pada pakaian baby.

Jadi, kalau kornag berminat, boleh contact aina atau ataupun kornag boleh buat pembelian directly daripada website shaklee dengan menggunakan kredit atau debit kad. Hanya perlu klik sahaja pada gambar buy now dan ikuti arahan seterusnya. Mudah sangat! Setiap pembelian dengan aina akan disertakan sekali dengan cara menggunakannya. Jom bertukar kepada pencuci pakaian Shaklee.Lebih selamat, mudah, berkesan dan wangi.

FB : Aina Amin
No ID: 1092280
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos. 

Anda berminat menjadi pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin dan keberkesanannya terbukti selamat dan berkesan melalui landmark study, saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia.

Hubungi Aina 013-9695362 jika berminat untuk menjana income sehingga 5-6 angka bersama Shaklee. Kehadiran anda amat dialu-alukan. 

No comments:

Powered by Blogger.