Pengedar Shaklee Taman Gelora, Kuantan & COD seluruh Kuantan

Friday, September 02, 2016
Assalamu'alaikum..

Aina pernah terima soalan seperti, "sis jual Shaklee ye? Susah betul nak cari pengedar yang masih aktif". Iye, memang ramai orang di luar sana sedang tercari-cari product world class ni. Sebab itu, bisnes Shaklee ini sentiasa dapat membantu menjana pendapatan walaupun dibuat secara sampingan. Kalau full time laaaggiii la masyuk..hehe. Nak cerita sedikit bagaimana aina boleh terjebak dengan Shaklee ni..


Produk pertama Shaklee yang aina makan dulu adalah set pantang Shaklee sendiri. Sebelum bersalinkan anak pertama, biasa la kita akan tercari-cari set pantang kan? Dan kalau boleh aina nak elak daripada consume jamu sebab tak sanggup nak minum air pahit2 ni. Jadi, supplemen adalah pilihan terbaik yang aina ada dan masa tu tengok review ramai yang bagi positive review.

Dan ternyata aina tak salah! Masa pantang orang selalu cakap akan ada masalah sembelit. Tapi aina alhamdulillah, masa pantang memang lancar je pagi2. Kemudian, badan tak rasa penat langsung walaupun baby menyusu setiap sejam. Dan yang paling best, kulit makin cerah, berat badan cepat turun, luka czer serius cepat baik. Alhamdulillah, tempoh pantang yang sangat mudah dan dengan berbekalkan supplemen Shaklee, aina berjaya susukan ammar sehingga cukup 2 tahun. =)

Kenapa aina pilih Shaklee sebagai pilihan untuk keluarga aina? Aina mempunyai background bidang sains (mempunyai Ijazah bidang sains bioperubatan dan Sarjana bidang Sains Halal). Jadi, setiap benda yang melibatkan kesihatan ni, aina memang kaji betul2 dulu kandungan nya dan juga keberkesanan nya. Tak boleh la main taram je makan kan? 

Makin dikaji, makin jatuh cinta pula dengan Shaklee ni. Sebab apa? Korang tahu tak produk-produk Shaklee ni satu-satunya yang mempunyai landmark study?

Landmark study ni penting untuk membuktikan betapa produk Shaklee ni berkesan dan mampu memberi kesan yang diinginkan. Tiada lagi company lain yang berani buat landmark study ni. Kenapa? Kerana andai kata keputusan yang mereka dapat melalui landmark study ni negatif atau tidak menyebelahi diaorg, mereka akan tetap publish tak kira apa pun result yang mereka dapat. Kalau dapat result tak best pastu publish pula dalam paper, tak ke boleh lingkup company tu nanti? Tapi tidak untuk Shaklee. Mereka sangat yakin dengan produk mereka sehingga mampu suruh third party untuk lakukan landmark study.

Nak tau benda lagi hebat?


Bukan calang-calang orang tau yang consume Shaklee ni. Orang hebat2 belaka. Kenapa kita yang hebat ni pun tak ambil supplemen worldclass ni ye dok?hehehe

Ini adalah antara kesimpulan daripada study yang telah dilakukan:

Siapa kata makanan seimbang je dah cukup? Nak-nak lagi zaman sekarang tanaman sayur dan buah yang dihasilkan pun banyak gunakan chemical dan pesticide yang bahaya. Belum cerita lagi makanan2 GMO dan juga haiwan ternakan yang kena cucuk hormon.

Ni lagi scary, antara yang tidak ambil apa-apa supplemen dan yang ambil supplemen brand lain, yang ambil supplemen jenama lain mempunyai risiko lebih tinggi untuk dapat penyakit. Jadi nak lebih selamat, amalkan Shaklee. =)

Penyakit kencing manis antara penyakit top ranking kat Malaysia ni. Nak cegah? Ambil la Shaklee. =)

Dan nak lagi best? Produk-produk shaklee dijamin halal tau!! Sebagai seorang muslim, mencari yang halal itu adalah wajib. Jadi, jangan risau dengan produk-produk shaklee. Gunakan tanpa was-was k. ;-)


Dari segi bisnes pula, Shaklee tak pernah miss bayar bonus setiap bulan tau. Setiap 14 atau 15hb je, bonus terus kena bank in dalam akaun kami. Dan bagi mereka yang juga bekerja, dapat gaji 2 kali la setiap bulan. Syoookkk kan? 

Jadi, kalau nak cuba supplement tahap world class ni, boleh pm aina. Kelebihan membeli daripada aina:

1)Consultation terbaik akan diberikan. Aina akan guide betul-betul sehingga anda mendapat kesan yang anda inginkan. 
2) COD di sekitar Kuantan tanpa caj tambahan
3) Waktu fleksible, boleh bertanyakan tentang produk bila-bila masa sahaja.

Dan, jika anda berminat untuk menjana pendapat sampingan, jom join kami. Apa kelebihan yang anda akan dapat bila menjadi ahli Shaklee?

1) Dapat membeli produk Shaklee pada harga ahli yang super duper lebih jimat
2) Pembelian lebih 150 uv, layak mendapat cash bonus yang akan dikredit terus ke dalam akaun anda
3) Layak untuk dapatkan car banous dan juga convention (dalam dan luar negara)
4) Coaching daripada upline yang awesome
5) Cara marketing secara online dan offline

Jadi, jika ingin mendapatkan produk Shaklee di Taman Gelora dan kawasan sekitarmya, atau ingin menjadi sebahagian daripada keluarga kami yang awesome ni, jangan malu, jangan segan, pm je aina di:


FB : Aina Amin

FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

2 comments:

Powered by Blogger.