Review Mereka yang sudah berjaya kurus dengan Cinch Shake Mix

Monday, April 27, 2015
Yeay..saya memang sekarang obses nak turunkan berat badan saya dan suami. Tapi obses pun takde la sampai nak makan pil yang bukan-bukan. Seharusnya yang selamat, bernutrisi, sihat dan berkesan menjadi pilihan kami suami isteri. Jadi kat sini saya nak share beberapa testimoni mereka yang sudah berjaya turunkan berat badan mereka secara sihat. Ada yang bukan setakat berat badan turun, kulit pun makin glowing tau!!Best tak? Ni semua penangan Cinch Shake Mix. =)

Dulu pakai size 30, sekarang dah pakai size 27

Sebulan turun 5kg!

Berat turun 1.8kg dalam 2 minggu


Berat turun sebanyak 6kg

Berat turun 1kg, rasa kenyang sokmo

1 canister cinch + 1 bottle lecithin dan turun 4kg





Macam mana, tak jealous ke tengok mereka semua dah berjaya turunkan berat badan? Anda juga mampu melakukannya. Di samping amalkan cinch, jangan lupa senaman yang betul dan amalkan diet yang betul, anda pun mampu turunkan berat badan kepada berat ideal anda. Tak mustahil boleh turun berkilo2!!

Jika anda berminat, anda boleh hubungi saya. Saya akan guide anda sehingga berat anda turun secara sihat dan selamat, insyaAllah. =)

Aina Mohd Amin (ID: 1092280)

FB : Aina Amin
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.