Produk Anti Penuaan Terbukti Berkesan dan Mempunyai 5 Patent!

Tuesday, January 17, 2017
Setiap orang kalau boleh nak lambatkan proses penuaan kan? Boleh ke? Eh, mestilah boleh. Semua orang nak nampak macam 20an walaupun pada hakikatnya umur dah 40an. Betul tak? Meh aina nak share satu produk ekskluisf daripada Shaklee yang telah dibangunkan khas oleh para saintis untuk melambatkan proses penuaan secara sihat. Dan yang penting terbukti berkesan melalui landmark study dan sekarang mempunyai 5 patent pending tau!

 

Nak tahu produk apa? Sudah tentulah VIVIX! Produk yang laku keras di pasaran. Ramai artis consume vivix juga tau macam rita rudaini. Sebab tu kut kulit diaorang cantik je. Macam mana vivix ni bertindak sebagai anti penuaan? Boleh baca sini.

 

Di dalam satu penemuan utama kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular. Vivix berupaya memberi impak kepada 4 mekanisme utama penuaan pada tahap sellular:

1) Melindungi dan membaiki sellular DNA
2) Memberi impak positif kepada pengawalan genetik.
3) Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru ) mitochondria (pusat jana kuasa dalam sel yang bertanggungjawab untuk hasilkan tenaga).
4) Melambatkan pembentukan protin AGE (Advancd Glycation End Products).

Hari ni aina nak share betapa eksklusifnya vivix ni sampai Shaklee failkan 5 patent untuk vivix sahaja! (Leceh tau nak fail patent ni. Macam-macam prosedur kena buat). Sebelum tu meh nak cerita dulu benda apa patent ni? Patent ialah Hak eksklusif yang diberikan kepada sesuatu rekacipta, sama ada kepada produk, proses pembuatan produk dan juga penyelesaian teknikal terhadap sesuatu masalah. Pemilik patent diberi hak untuk memegang, memindah, dan memberi lesen bagi pengeluaran dan penjualan produk tersebut. Jadi, vivix ni memang hanya boleh jumpa di Shaklee je. Company lain tak boleh keluarkan produk yang sama seperti vivix ni.

5 patent yang telah difailkan untuk Vivix adalah:

1) Polyphenol diproses daripada 4 tumbuhan hebat tanpa bahan pengawet.

Patent pertama adalah ramuan untuk hasilkan Vivix adalah daripada bahan dan tumbuh-tumbuhan semulajadi. Jadi, tidak hairanlah mengapa Shaklee begitu konsistan memberikan produk yang semulajadi dan memberi kesan terbaik kepada kesihatan pengguna produk Shaklee.

Vivix juga merupakan sebatian cecair yang stabil tanpa sebarang bahan pengawet atau air. Kita boleh uji sendiri di rumah dengan menyimpan vivix ke dalam freezer/tempat sejuk beku dan hasilnya vivix tidak akan membeku. Vivix ni memang pekat. Sebab tu satu sudu kecil sehari dah cukup. 

2) Mempunyai gabungan resveratrol dan 15 jenis polyphenol.

Resveratrol adalah sejenis antioksidan. Resveratrol bertindak melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas. Polyphenol pula ialah sejenis sebatian fitokimia yang juga mengandungi antioksidan yang tinggi.

3) Cold filling extraction process.

Vivix di hasilkan melalui proses Cold Filling Extraction yang menggunakan suhu sejuk sewaktu proses extraction untuk mengekalkan bahan bioaktif polyphenol supaya tidak terjejas.  Jadi kualiti vivix itu terjamin. Suhu tinggi akan menyebabkan polyphenol rosak dan terjejas.

4) 10x lebih berkuasa berbanding resveratrol semata-mata

Vivix dipatentkan sebagai cecair yang mengandungi antioksidan resveratrol dan polyphenol yang tinggi hingga 10 kali ganda lebih berkuasa jika dibandingkan dengan pengambilan resveratrol semata2. Tiada lagi produk anti aging yang mempunyai kuasa 10kali ganda antioksidan kecuali vivix.

5) Kandungan asas ialah Anggur muscadine.

Hanya vivix yang mendapat patent anggur muscadine sebagai kandungan utama. Hebatnya anggur muscadine ni adalah kerana ia mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi yang membolehkan ia hidup dikawasan yang agak lembap dan sejuk. Bukan sebarangan anggur tau. mampu membesar sehingga sebesar bola golf dan mampu mempertahankan diri sendiri daripada kulat dan kerosakan tanpa perlu menggunakan racun perosak. Hebat ciptaan Allah.

Apa kata mereka yang sudah amalkan vivix?

 
 
 
 
 

Best kan effect vivix ni? Aina punbagi pada parents aina. Komen ayah yang susah sikit makan supplement "sedap! Kalau sedap macam ni, minum sebotol terus pun boleh!". Sabo jela ayah. Kalau parents korang yang tak suka telan banyak-banyak pil supplement, vivix adalah pilihan terbaik. Selain daripada sebagai anti penuaan, ia juga bagus untuk kesihatan secara keseluruhan. Sebab fungsinya untuk baikpulih sel rosak dan lindungi sel daripada radikal bebas. Bila sel-sel badan sihat, badan pun akan lebih cergas!

Jangan tunggu lama-lama tau. Masa aina taip post ni, vivix dah out of stock kat branch jb dan penang tau. Memang laku keras vivix ni. Nak-nak lagi waktu promosi. Memang relaks je orang borong 6 botol terus untuk dapat free lagi sebotol. Berminat untuk beli vivix boleh pm/whatsapp aina kat no bawah atau klik je pada butang buy now. Setiap pembelian aina akan sertakan konsultasi cara makan san tips-tips untuk dapatkan kulit lebih cantik dengan vivix. Pm sekarang tau!😍😍

 

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.