Cara Mudah Mencari Income Tambahan Daripada Rumah

Friday, January 13, 2017
"kak aina, kakak saya nak omega guard. Dia tengok saya makan shaklee, dia pun sibuk nak juga, haha". Ni antara mesej yang aina selalu dapat daripada pelanggan setia.  Confirm ada repeat order untuk mak la, kawan-kawan la. Jadi bisnes shaklee ni adalah bisnes mulut ke mulut.. Mudah sangat.  Zero marketing. Kongsikan kebaikan di media social, borak dengan member-member dah dapat sales. Daripada rumah pun kita boleh cari income tambahan.

 

Sebab tu siapa nak join buat bisnes dengan aina, aina akan advised suruh rasa sendiri dulu kebaikan produk. Nanti lebih mudah nak share pada semua orang. 

Malu ke? Semua bisnes kena kita rajin bercerita dik non. Kalau tak cerita macam mana orang nak tahu.  Kalau orang tak tahu macam mana nak beli kan? Jadi skill copywriting,  story telling sangat penting.

Macam mana nak belajar semua skill-skill ni? 

Akan aina ajar kepada downline-downline yang serius nak bisnes dan dapatkan income 4-5 angka sebulan. 

Medium kelas boleh melalui offline atau online pun boleh. Teknologi dah canggih dah sekarang. Sambil susukan anak pun still boleh attend kelas. Sambil suap anak makan pun boleh tambah ilmu. Sambil tidurkan anak pun boleh join kelas. Mudah sangat. Semua kemudahan ada.

Kita ada telegram, whatapps.

Yang penting ada keinginan nak belajar dan apply semua ilmu.  Dan sanggup harungi onak duri cabaran dalam dunia bisnes. 

Jiwa kena kental...

Nak tahu cara midah mencari income tambahan daripada rumah menggunakan zero cost untuk marketing?

Jom join group bisnes kami.  Semua akan diajar daripada A-Z.  Dan kelas bukan dengan aina je tau.  Dengan leader-leader yang dah berjaya pun ada kelas juga. Kita just perlu follow their footsteps je untuk ulangi kejayaan seperti mereka. 

Jom kita sama-sama sihat dan berjaya keluar dari comfort zone.. Nak join boleh pm/whatsapp terus aina.  Modal serendah rm79.50 sahaja. Dan modal ni pun digunakan untuk membeli member kit shaklee. Dalam tu semua keterangan pasal bisnes shaklee diterangkan. Daripada cara kiraan bonus, nak dapatkan car bonus dan trip locally dan internationally secara percuma, pasal produk, macam-macam lagi la. Kira kit bantuan untuk kita buat bisnes la senang cerita.

Jadi jangan tunggu lama-lama. Jom join team kami dan bersama-sama kita berjaya dalam mendapatkan financial dan time freedom!

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.


No comments:

Powered by Blogger.