Jana Pendapatan Bulanan Dengan Menjual Produk Bertaraf Dunia

Saturday, September 03, 2016
Assalamu'alaikum...

Sebelum ni aina dah cerita kenapa macam mana aina boleh terjebak dengan dunia Shaklee ni kan? Kalau belum baca, boleh rujuk dekat sini. Jadi macam mana nak jadi pengedar Shaklee ni sambil menjana pendapatan bulanan? Ok, baca sampai habis ye. =)




Nak jadi pengedar Shaklee ni mudah sangat. Tak perlu sampai nak kena buat loan bagai. Ada dua cara nak daftar sebagai pengedar shaklee. 

1) Mendaftarkan diri sebagai ahli Shaklee dengan yuran pendaftaran rm79.50 (termasuk pos) sahaja. Murah je kan? Macam mana nak daftar? Mudah sangat, aina akan tolong uruskan semua dari A- Z. Anda hanya perlu bayar yuran, berikan semua maklumat yang diperlukan kemudian tunggu member kit sampai. Senang kan?

ATAU...

2) Anda boleh waive yuran pendaftaran dengan pembelian produk Shaklee sehingga cukup 200 point. Ini secara automatik anda akan dapat free membership dan bulan depan akan dapat cash bonus yang akan dimasukkan terus ke dalam akaun anda.

Kalau nak daftar sendiri di branch Shaklee pun boleh sangat. Lebih-lebih lagi jika anda tinggal dekat dengan branch Shaklee. Apa yang anda perlu lakukan, gunakan ID aina (1092280). Dengan cara ini anda boleh jimat duit postage.

APAKAH KELEBIHAN MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Banyak kelebihannya tau!! Pertama sekali sudah semestinya dapat menikmati produk-produk Shaklee pada harga ahli yang jauh lebih murah daripada harga retail.

Bagi yang ingin serius untuk berbisnes dengan Shaklee, aina mempunyai banyak bisnes support group yang dapat membantu kita cara-cara nak buat bisnes secara online atau offline. Aina sendiri 100% menggunakan medium media sosial dan blog untuk bisnes Shaklee ni. Jadi, jika anda inginkan tips berniaga melalui media sosial seperti cara-cara nak naikkan follower instagram, facebook ads, membuat blog yang boleh dijadikan lubuk emas anda, aina boleh ajar step by step. Hanya tinggal pada diri kita je sanggup atau tak untuk keluar daripada comfort zone. Shaklee bukan macam MLM lain tau, goyang-goyang kaki tunggu duit masuk akaun..takde2..semua orang kena usaha keras kalau nak berjaya.

Dan anda tak perlu pening-pening nak bangunkan produk sendiri. Shaklee dah sediakan produk melalui beratu-ratus kajian dan produk-produk Shaklee semua bertaraf dunia tau. NASA, atlit olympic semua menggunakan produk Shaklee. Jadi, tidak akan menjadi satu masalah untuk jual produk yang ternyata selamat, berkesan dan juga semulajadi. 

Selain daripada itu, boleh juga join program anjuran master-master Shaklee yang sentiasa bersedia untuk membantu kita untuk memantapkan lagi bisnes kita. Walaupun kita menjual produk yang sama, tetapi ukhwah yang terbina sangat best. Dan yang paling best, kita saling tolong-menolong lagi. Tak caya? Meh tengok video ni.
iReach Event: ASB Mega 2.0 Highlight from iReach HD on Vimeo.

Apa lagi faedah menjadi pengedar Shaklee?

1) Bonus yang dibayar dalam bentuk cash yang akan dikredit ke dalam akaun bank anda setiap bulan. Ala-ala macam dapat gaji la kan? Jadi, akalu anda perform, gaji akan makin naik. Sama je macam konsep bekerja. 

2) Car program. Tidak seperti MLM yang lain, Shaklee tidak akan hadiahkan sebuah kereta kepada mereka yang layak. Tetapi Shaklee akan berikan dalam bentuk duit (car bonus) setiap bulan. Jadi, kalau anda ada kereta sekarang, boleh la gunakan car bonus yang dapat tu untuk bayar kereta anda bulanan. Dan jika ada lebih, ikut suka je nak buat ape. ;-)

3) Yang ni paling best. kalau anda jenis suka melancong, boleh aim untuk join convention anjuran Shaklee. Ia merujuk kepada insentif trip yang Shaklee akan berikan kepada yang layak. Dan trip yang Shaklee anjurkan semua bertaraf first class tau!!Dan semuanya ditanggung! Antara trip yang anjuran Shaklee pada tahun-tahun lepas seperti Los Angeles dan Sans Fransisco (2014), Italy (2015), dan baru-baru ni ke Orlando. Tahun depan insyaAllah akan ada trip ke negara matahari terbit pula! Best kan?

Dan...

Tidak lupa juga, support group Shaklee ni bukan sahaja akan ajar cara nak buat duit je tau. Tapi sentiasa juga akan mengingatkan amalan-amalan rohani yang kita perlu buat sebagai saham di akhirat. Ingat, bila kita kejar akhirat, dunia akan ikut kita. Jadi yang paling utama, jangan berputus asa, dan sentiasa bergantung harap kepada Allah s.w.t 100%. InsyaAllah, kita pasti akan berjaya.

Jadi, nak bersama-sama kaya di dunia dan akhirat? Jom join support group bisnes kami yang super duper awesome dan best ni. Boleh pm/whatsapp aina bila-bila masa sahaja. Tapi salah satu ciri-ciri orang berjaya adalah bersikap tidak tangguh. So, pm aina sekarang k! Kita berjaya bersama-sama insyaAllah.

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.



3 comments:

Powered by Blogger.