Berat Badan Turun 5.9kg Dalam Masa Seminggu Selepas Lakukan Detoks

Assalamu'alaikum..

Sebelum ni aina ada cerita kenapa pentingnya detoks kan? Dah salah satu p unca kenapa berat susah nak turun adalah kerana badan banyak toksin dan parasit. Sebab itu pentingnya untuk kita lakukan detoks sebulan sekali. Kira macam servis la badan kita kan? Bagi yang tak tahu lagi pasal detoks cacing atau parasit ni, boleh baca sini.


Kali ni aina nak share satu kisah seorang yang telah berjaya turunkan berat sehingga 5.9kg. Berapa lama dia ambil masa untuk turunkan berat dia? SEMINGGU sahaja!! Tempoh untuk kita lakukan detoks pun seminggu paling cepat. Jom baca kisah En. Hairus.


Al-kisahnya bermula apabila en. Hairus mempunyai masalah backpai yang agak teruk. Pada tahun 2011, beliau mengalami sakit yang paling dasyat sehingga beliau tidak dapat berdiri dan telah menjalani pembedahan untuk masalah backpain beliau. Doktor juga nasihatkan beliau untuk buat fisio dan turunkan berat badan.

APabila berat badan beliau semakin meningkat, masalah backpain datang lagi. Sakit sehingga beliau terasa mahu terduduk. Melihatkan keadaan ini, isteri beliau cadangkan beliau untuk turunkan berat badan. Berat beliau untuk beberapa tahun kebelakangan ini tidak pernah kurang daripada 85kg.

Isteri beliau sarankan beliau untuk lakukan Detoks Shaklee terlebih dahulu untuk menyingkirkan toksin. Dengan cara ini, proses penurunan berat badan akan menjadi lebih mudah. Setelah melihat mealplan, beliau bersetuju untuk buat detoks Shaklee selama 7 hari. Dan selama tempoh detoks, isteri beliau sediakan menu makan mengikut plan yang ditetapkan dan beliau juga mengambil set detoks Shaklee seperti yang disarankan oleh pakar nutrisi Shaklee.

Setelah 7 hari berdetoks, alhamdulillah, berat beliau turun sebanyak 5.9kg! Gembira tak terkata. Sebelum ni yang mempunyai masalah untuk turunkan berat badan, setelah lakukan detoks, beliau berjaya turunkan berat sehingga 5.9kg dalam masa yang singkat. Beliau harap dengan penurunan berat badan ini dapat mengurangkan masalah backpain yang dihadapi sebelum ni.

Jadi apakah supplement yang En. Hairus ambil sepanjang tempoh detoks?


Bila kita detoks atau servis badan kita, bukan sahaja dapat efek menurunkan berat badan. Malah tahap kesihatan makin meningkat, badan rasa lebih ringan dan bertenaga, sistem pertahanan badan semakin baik dan fikiran dan emosi juga lebih tenang. Jadi, sekali sekala jom servis badan kita (takkan servis kereta je kan?hehe). 

Jika anda berminat nak join detoks, boleh pm aina. Aina bukan setakat jual set detoks shaklee, tapi aina akan kongsikan cara makan yang betul, mealplan sepanjang detoks, makanan yang perlu diambil atau dielak. Semuanya eksklusif untuk customer yang beli set detoks dengan aina. Jadi tunggu apa lagi? Jom detoks!

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362


Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.


No comments:

Powered by Blogger.