Ketahui Rahsia Amalkan Vitamin Shaklee Secara Percuma!

Saturday, September 23, 2017
Bila sebut supplement Shaklee dah tak asing lagi kan? Sebab shaklee ni dah berpuluh tahun bertapak di Malaysia. Nampak sangat produk dia yang berkualiti, sumber semulajadi dan paling penting berkesan sentiasa high demand di negara kita. Kalau tak masakan mampu bertahan berpuluh tahun. 

Ketahui Rahsia Amalkan Vitamin Shaklee Secara Percuma!

Aina percaya ramai di luar sana inginkan kesihatan badan yang sihat, kulit yang cantik dan sentiasa nampak muda remaja. Tapi ada orang pernah cakap kat aina "takde bajet la nak beli vitamin shaklee. Banyak komitmen lain".

Korang nak tahu tak? Aina beli vitamin shaklee untuk makan sendiri, TAK PERNAH langsung minta suami tercinta belikan. Dan aina adalah suri rumah sepenuh masa. Dan kalau nak tahu, sebenarnya , selama ni aina makan vitamin shaklee FREE je! 

Nak tahu rahsia macam mana aina amalkan vitamin shaklee secara free? Of course la dengan menggunakan bonus yang Shaklee bagi tiap bulan, duit bonus tu aina guna beli vitamin shaklee. Siap ada lebih lagi duit bonus untuk perbelanjaan lain. 

Berapa maksimum bonus Shaklee bagi? Of course la infinity! Tapi kena seiring la dengan usaha. Tiada istilah goyang-goyang kaki tunggu duit masuk bank. 

Bulan 5 haritu aina telah berjaya naik rank pertama dalam bisnes shaklee iaitu rank supervisor. Supervisor ni merupakan rank pertama dalam bisnes shaklee. Maksudnya bila sales mencapai target atau cukup point yang ditetapkan, kita akan naik rank supervisor. 

Ketahui Rahsia Amalkan Vitamin Shaklee Secara Percuma!


Dan nak tahu bonus bulanan untuk supervisor ni minimum berapa? rm2k! Max? Infinity. Makin banyak sales,makin tinggi la bonus. Cukup sangat la dengan bonus tu untuk beli vitamin Shaklee. Siap ada lebih lagi untuk buat perbelanjaan lain.

Dan ini baru bonus yang shaklee berikan. Belum termasuk untung runcit produk yang kita jual pada bukan ahli shaklee tau. 

Sesetengah orang mungkin rasakan ala 2k je pun. Tapi percaya la. Bagi seorang surirumah, kira banyak la kan? Daripada dok rumah takde buat pape (orang kata la kan suri rumah suka goyang kaki 😒😒), bila buat bisnes online, dapat juga duit poket sendiri. 

Dan kalau buat betul2, tak mustahil gaji uolls berkali ganda daripada suami sendiri. Silap haribulan suami pun pencen awal, kuikuikui. 

Ketahui Rahsia Amalkan Vitamin Shaklee Secara Percuma!
Best kan? Beli vitamin yang terbukti secara klinikal berkesan dan selamat diamalkan menggunakan duit bonus yang company supplement tu sendiri bagi. Sihat dapat, duit pun dapat insyaAllah. 

Nak join aina amalkan vitamin Shaklee secara 'free' dan dapatkan extra income? Anda juga mampu juga dengan modal hanya rm79.50 sahaja sebagai membership fees. Tak perlu nak buat loan. Dan yang paling utama ada smartphone dan internet, semua boleh jalan. Berminat boleh contact aina k.

FB : Aina Amin
No ID: 1092280
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos. 

Anda berminat menjadi pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin dan keberkesanannya terbukti selamat dan berkesan melalui landmark study, saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia.

Hubungi Aina 013-9695362 jika berminat untuk menjana income sehingga 5-6 angka bersama Shaklee. Kehadiran anda amat dialu-alukan

No comments:

Powered by Blogger.