Kenapa tonik anti-penuaan ini menjadi kegilaaan ramai walaupun mahal?

Assalamu'alaikum..

Hari ni saya nak berkongsi satu produk anti-penuaan keluaran Shaklee iaitu Vivix. Vivix adalah salah satu produk Shaklee yang telah menjalani pelbagai ujian klinikal dan bakal dipatenkan. Vivix Botanical Beverage Mix adalah lambang penemuan revolusioner dalam bidang pemakanan sihat yang mengandungi polyphenol. Ia mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu polygonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polyphenol. Apakah polyphenol? Daripada tadi dok sebut ye? Ia adalah sejenis kumpulan fitokimia berasakan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaan sel.




Apa yang istimewa sangat vivix ni?

Secara amnya ia membaiki pada tahap selular dalam tubuh kita. Jadi, apabila sel badan sihat, secara tidak langsung, organ2 dalaman sihat, fungsi sistem badan tahap optimum, kesihatan pun tip top. Yang penting, kekal awet muda tau! Taknak ke jadi macam akak kita bawah ni? Lepas 3 bulan, nampak main muda.

Ini adalah salah satu keistimewaan vivix. Tubuh kita setiap hari pasti akan terdedah dengan radikal bebas yang boleh merosakkan DNA kita. Bila DNA rosak, mula la proses penuaan jadi lebih cepat. Selain itu macam2 penyakit pun boleh dapat. Jadi, vivix yang tinggi dengan kandungan antioksida  berupaya untuk menghalang radikal-radikal bebas ini daripada merosakkan sel-sel tubuh kita. Kenapa pentingnya antioksida dalam diet harian? Boleh baca di sini untuk maklumat lebih lanjut.

Apa lagi kelebihan yang ada?

1) Anti-penuaan

2) Meningkat tahap kesihatan tubuh

3) Kekal cergas bertenaga walaupun baru lepas jalani dialisis.

4) Elak daripada kanser

5) Memelihara organ-organ dalaman

6) Membantu penyakit strok untuk pulih lebih cepat.

7) Kekal cergas bertenaga walaupun umur sudah melewati 60 tahun.

8) Menyokong kesihatan sendi dan saraf.

dand the list keep going.....

Jom kita tengok apa kata mereka yang sudah mengamalkan vivix..Sekali cuba, terus nak lagi..dan lagi..dan lagi tau!














Jom tengok video ni pula bila si suami degil taknak makan suplemen. Tapi alhamdulillah, si isteri tetap bersabar dan berusaha bagi juga suami dia makan suplemen..Jom tengok kisah mereka..


Jadi macam mana nak dapatkan vivix yang menjadi kegilaan ramai ni? Hubungi saya di:


FB : Aina Amin

Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

Oh ya...ada lagi tawaran best daripada Shaklee..Beli 2 botol vivix hari ini, anda akan dapatpercuma keahlian, sebotol vitalea berharga RM88, dan cashback bonus dan beberapa kelebihan ahli Shaklee. Hubungi saya ok untuk maklumat lanjut. =)




No comments:

Powered by Blogger.