Apa kata mereka yang sudah cuba Energizing Soy Protein (ESP)

Sebelum ni saya pernah kongsikan di post sebelum ni kenapa saya dan suami memang wajib minum ESP Shaklee setiap hari. Jadi kat sini saya nak kongsikan pula beberapa testimoni atau review kenapa ramai sangat yang sudah jatuh cinta dengan ESP Shaklee ni. Tak kenal maka tak cinta kan?Jom kita tengok apa kata mereka yang dah merasai #espeffect ni.
Dark circle berkurang, muka tak berminyak

cergas sepanjang kehamilan, parut makin pudar, rambut kurang gugur

Tiada lagi gastrik, susu meriah dan berat makin turun

Kulit makin cerah dan gebu

Tiada stretch mark, gastrik makin ok, bertenaga

Gastrik kurang, kulit makin cerah sekata

Kulit makin halus,mulus dan gebu
Macam mana, best kan? Bagi anda yang belum pernah cuba lagi ESP ni, cubalah sekrang. Tak rugi..malah berbaloi2. Satu canister boleh tahan 2 bulan!!tapi sebab saya share dengan encik suami, makanya tahan sebulan jela..hehe. Jika anda berminat, hubungi saya di:

Aina Mohd Amin (ID: 1092280)

FB : Aina Amin
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.


No comments:

Powered by Blogger.