Kelebihan Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee

Energizing soy protein (ESP) adalah makanan tambahan sumber protein yang berasaskan tumbuhan. Ia rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino yang penting. ESP sudah terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga (energy booster) sehingga berjam-jam. ESP diperbuat daripada soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah. Selain itu, setiap tin 1kg ESP berasal daripada 30kg kacang soya!!

Bagi anda yang ingin mencari makanan tambahan untuk kekal BERTENAGA sepanjang hari, miliki kulit yang CANTIK dan mementingkan tahap KESIHATAN yang baik, ESP adalah pilihan terbaik anda!! Apakah yang menarik tentang ESP?

  • ESP adalah protein yang berasakan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14g protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan.
  • Dapat membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur. Amat sesuai untuk mereka yang suka bersukan!
  • Paras glisemik indeks yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal.
  • Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.
APAKAH LAGI KELEBIHAN ESP?

1) Kulit Cantik : Bagi wanita yang inginkan kulit cantik,kita bukan hanya perlu rawat kulit secara luaran sahaja (pencuci muka, pakai krim n masker etc), tapi penting juga untuk rawat dalaman. Dengan pengambilan ESP, ia mampu membuat kulit kita lebih anjal, pudarkan parut jerawat dan jeragat dan kulit menjadi lebih gebu. ESP mengandungi asid amino yang penting untuk membina otot manusia, kulit, rambut enzim dan lain2. Oleh itu, pengambilan energizing soy protein adalah kunci utama untuk miliki kulit dan rambut yang sihat.

















2) Memberi tenaga yang berpanjangan : ESP mempunyai tahap glisemik index yang rendah dan mampu memberi tenaga sehingga berjam-jam. Bagi mereka yang ingin kurus atau mempunyai kehidupan yang sangat sibuk hingga tidak sempat untuk makan, ESP adalah terbaik untuk anda!! Ia boleh membuat kita rasa kenyang untuk jangka masa yang lama.













3) Memulihkan fungsi prostat lelaki: genistein dalam kacang soya telah terbukti mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel badan sebelum ia bermutasi menjadi sel-sel kanser. Ia juga memelihara rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4) Susu ibu menjadi banyak : ESP bantu untuk banyakkan pengeluaran susu. Apabila ibu mempunyai protein yang cukup dalam badan, dia mampu untuk hasilkan bukan sahaja susu menjadi banyak, tetapi susu juga menjadi lebih pekat dan berkualiti.
















dan baannnyyyyaaakkk lagi kelebihan pengambilan protein soya dalam diet harian. Boleh rujuk di sini.



















BAGAIMANA CARA BANCUHAN YANG BETUL ESP?

Mudah sahaja, bancuhkan 2-3 sudu besar ESP bersama air kosong (sejuk atau suam). Diingatkan untuk tidak bancuh ESP dengan AIR PANAS kerana air panas boleh memusnahkan kandungan zat protein. Selain itu, ESP juga boleh dibancuh bersama jus buah2an atau air milo. Mengikut selera anda.

MACAM MANA NAK DAPATKAN ESP PADA HARGA YANG MURAH?

Anda hanya perlu hubungi saya di: 


Aina Mohd Amin (ID: 1092280)
FB : Aina Amin
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UMP Gambang, Inderapura dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.