Atasi Masalah Resdung dan Jerawat Supaya Kulit Lebih Licin

Thursday, May 04, 2017
Bangun tidur je bersin. Makan makanan laut je, gatal hidung. Jerawat pula tumbuh dengan suburnya di muka. Ini semua petanda anda memphnyai masalah resdung yang teruk. Stress kan bila bersin non-stop? Jerawat penuh di muka menyebabkan keyakinan diri hilang. Dah macam-macam cara rawatan resdung dah buat tapi masalah masih belum selesai.

Atasi Masalah Resdung dan Jerawat Supaya Kulit Lebih Licin 

Kali ni meh aina nak share satu kisah bagaimana Puan Norshahida yang sebelum ni mempunyai masalah resdung yang teruk. Setiap pagi akan bersin tak berhenti sehingga nak ke kelas pun rasa tidak selesa. Tapi kini masalah resdung beliau dah selesai. Nak tahu apa yang beliau amalkan? Jom baca sini.

Atasi Masalah Resdung dan Jerawat Supaya Kulit Lebih Licin 

Puan Norshahida Mamat berusia 23 tahun, berasal daripada Terengganu dan masih lagi bergelar pelajar di sebuah kolej swasta.

Sebelum ini, beliau menghadapi masalah resdung dan jerawat yang amat teruk sehingga mengganggu banyak menganggu rutin harian beliau. Setiap pagi, beliau akan mengalami masalah bersin yang teruk sehinggakan nak kelas pun rasa tak selesa. 

Belum lagi bab jerawat yang penuh di wajah sehinggakan beliau rasa malu dan rasa rendah diri. Lagi-lagi bila time datang bulan. Berganda-ganda meriah jerawat di wajah beliau ni! Masalah resdung ini bukan sahaja membuat bahagian hidung dan seluruh wajah beliau menjadi gatal, malah sehingga menyebabkan sakit kepala. Keadaan ini amat mengganggu situasi beliau sebagai seorang pelajar kolej.

Pada ketika itu, beliau hanya bergantung dengan ubat-ubatan yang beliau beli daripada farmasi. Memang berkesan namun hanyalah sementara. Jika beliau berhenti sahaja makan ubat, terus simptom-simptom tadi datang semula. 
Akhirnya, mimpi ngeri beliau mula tiba ke penghujungnya apabila beliau mula kenal dengan produk Shaklee. 

Setelah beliau menceritakan masalah beliau, beliau telah disyorkan untuk mengambil Vivix sebagai permulaan dengan sukatan satu pada waktu pagi dan satu sudu pada waktu malam. Selain itu, beliau turut mengambil produk Shaklee yang lain iaitu kolagen, Alfalfa Complex, Vitamin C, Omega Guard dan ESP; dan masih mengamalkannya sampai sehingga hari ini.

Pada peringkat awal beliau mengalami krisis pemulihan selama hampir 2 bulan lamanya. Beliau kerap mengantuk dan keletihan, semakin kerap bersin dan paling teruk, makin banyak pula jerawat yang keluar. Namun, sebab beliau dah aware mengenai hal ini semasa sessi konsultasi, maka beliau teruskan pengambilan suplemen Shaklee secara konsisten. 

Alhamdulillah.. berkat istiqomah dan sabar mengamalkan suplemen Shaklee seperti yang diajar oleh SID beratuliah, dalam masa lebih kurang 9 bulan, masalah resdung beliau lama-kelamaan kian berkurangan dan beransur pulih. Tiada lagi masalah bersin di waktu pagi dan paling best, jerawat di muka kian berkurangan! Malahan, kalau ada pun cepat kecut.

Kesimpulan yang aina boleh buat, cubalah produk Shaklee kerana suplemen Shaklee adalah semulajadi, tidak mengandungi bahan kimia merbahaya dan setiap satu produk telah menjalani ujian klinikal. Selain daripada ambil supplement tanpa ilmu, buat juga research tentang produk Shaklee yang sesuai dengan anda di samping mendapatkan konsultasi daripada SID yang boleh guide anda sehingga mendapat hasil yang diinginkan. 

Yang paling penting, bila ingin amalkan produk Shaklee wajib untuk sabar dan konsisten. Sememangnya Puan Norshahida sangat berpuas hati dengan produk Shaklee dan konsultasi yang diberi oleh upline beliau. Oh, beliau telah register sebagai ahli untuk menikmati harga vitamin pada harga ahli. Bijak kan?

Dan untuk pengetahuan anda, Aina pun ada customer yang mempunyai masalah yang sama dan alhamdulillah berkat ambil Shaklee mengikut apa yang aina ajar secara konsisten, masalah resdung beliau juga semakin kurang.

Atasi Masalah Resdung dan Jerawat Supaya Kulit Lebih Licin 

Jadi jika anda mempunyai masalah yang sama, jangan malu jangan segan boleh roger aina k. Aina akan bantu guide anda sehingga anda mendapat result yang anda inginkan. Boleh hubungi aina terus atau anda boleh beli produk Shaklee directly daripada website shaklee. Setiap pembelian dengan aina akan disertakan dengan konsultasi.

FB : Aina Amin
No ID: 1092280
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos. 

Anda berminat menjadi pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin dan keberkesanannya terbukti selamat dan berkesan melalui landmark study, saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia.

Hubungi Aina 013-9695362 jika berminat untuk menjana income sehingga 5-6 angka bersama Shaklee. Kehadiran anda amat dialu-alukan

No comments:

Powered by Blogger.