Sabun Basuh Pinggan Bebas Bahan Kimia dan Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Assalamu'alaikum..

Sabun basuh pinggan adalah salah satu benda yang penting di dapur kita kan? Wajib ade stok sebab setiap hari kita pasti akan menggunakannya. Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit senstif terhadap bahan2 kimia yang terkandung dalam sabun basuh pinggan, penggunaan glove ketika hendak basuh pinggan adalah wajib. Kalau tak, mula la kulit menggelupas dan rasa pedih. Tapi susah kan nak basuh pinggan dengan memakai glove getah tu. Takkan nak bagi alasan takleh basuh pinggan sebab kulit sensitif. Malu kat mak mertua nanti..




Tahukah anda, sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasakan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzensulfonate? Sudah, benda apa plak 2 benda yang susah nak sebut ni. Haa..kedua2 bahan kimia yang biasa digunakan dalam bahan pencuci pinggan inilah yang boleh meregsakan kulit dan mata.

Jadi, bagaimana penyelesaiannya?

Bertukarlah kepada Dish Wash Concentrate. Apa yang best sangat Dish Wash keluaran Shaklee ni?


Seperti dalam video ni, Puan Salwa Saleh juga menggunakan sabun pencuci pinggan yang mesra alam ini dan bebas bahan kimia.

Sabun Pencuci Pinggan Mangkuk Halal, Berkesan & Jimat from iReach HD on Vimeo.


Jika anda berpendapat sabun pencuci pinggan berasaskan bahan semulajadi tidak efektif dalam menanggal kotoran degil, tanggapan anda tidak benar sama sekali. Percayalah, dengan dish wash concentrate ini, anda hanya memerlukan beberapa titisan untuk menanggalkan minyak yan melekat pada pinggan mangkuk anda. Sebab tu satu botol boleh digunakan sehingga 2-4 bulan lamanya. Dan yang paling best, sabun pencuci ini jauh lebih selamat untuk mencuci segala botol susu dan kelengkapan menyusu anda berbanding sabun pencuci lain. 

Apa kata mereka yang sudah cuba dishwash concentrate ni?

Testimoni 1: Mudah basuh botol susu anak2

Testimoni 2: Blender pun bersih!

Testimoni 3: Boleh tahan sampai setahun

Testimoni 4: Lebih pekat, lebih mudah digunakan dan harga lebih jimat

Testimoni 5: Bau natural dan tangan lembut

Dengan keadaan ekonomi yang makin meruncing ni, kita akan melakukan apa sahaja untuk penjimatan kan? Jadi di sini saya bagi satu solusi untuk penjimatan sabun pencuci pinggan yang boleh tahan paling kurang pun 2-4 bulan. Ada juga orang setahun 2 kali je beli dishwash ni. Best kan? Jadi apa tunggu lagi, dapatkan lah dishwash anda hari ini pada harga berbaloi2.

FB : Aina Amin

Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.