Cerahkan kulit muka dan badan tanpa menggunakan bahan kimia

Sudah menjadi lumrah setiap wanita inginkan kulit yang lebih cerah, putih dan bebas segala jenis parut jerawat dan jeragat. Terdapat pelbagai produk kosmetik di pasaran yang khusus untuk cerahkan kulit sama ada krim, sabun dan tak kurang juga melalui pemakanan. Tetapi adakah selamat untuk kita menggunakan semua produk2 tersebut? Bagaimana pula kesan jangka masa panjang nanti apabila kulit dan badan kita terlampau banyak terdedah kepada bahan2 kimia? Kini, Shaklee ada cara yang mampu membantu semua para wanita yang inginkan kulit yang cerah secara semulajadi.

Bagaimana caranya? Sapu losyen ajaib atau kosmetik dan terus cerah dalam masa seminggu?Oh tidak...Saya hanya menawarkan cara pemutihan kulit yang bukan sahaja akan memberi kebaikan kepada kulit anda, tapi anda juga dapat kelebihan lebih daripada itu..

Apakah teknik itu?

Kat sini saya ingin memperkenalkan 3 produk yang terbaik Shaklee yang dapat membantu dalam mencerahkan kulit anda. Apakah produk itu?

ESP, Sustained Release Vitamin C dan Vitamin E. Aik, boleh ke putih dengan makan supplemen je? Jawapan saya...boleh!! Ramai dah merasainya termasuklah saya (oh, husband saya cakap muka saya dah putih macam momok dah...over tak?hehe)

Macam mana 3 supplemen terbaik shaklee ini dapat membantu dalam mencerahkan kulit? Jom kita lihat satu-satu:

1) Energizing Soy Protein atau ESP adalah sumber protein daripada non-GMO soya. Protein adalah keperluan utama untuk penghasilan sel-sel baru bagi kulit. Sel kulit kita akan mati setiap 21 hari dan akan digantikan dengan sel-sel kulit baru. Jika badan kita kekurangan protein, maka sel kulit tidak dapat diganti, kulit akan menjadi kusam dan tidak bermaya. Jika dibiarkan, kulit akan menjadi bertompok2 dan tidak sekata.

2) Vitamin C adalah antara vitamin yang terkenal untuk mengekalkan tona kulit. Salah satu fungsi vitamin c adalah melindungi kulit daripada penuaan dan kendur. Vitamin C juga penting untuk penghasilan kolagen di dalam badan kita. Oleh itu, vitamin c penting untuk mengekalkan keanjalan kulit.

3) Vitamin E adalah salah satu vitamin antioksida yang dapat menghalang radikal bebas daripada merosakkan sel kulit. Secara tidak langsung, vitamin E dapat membantu kulit untuk menjadi lebih cerah sekata dan mengurangkan parut-parut di kulit.

APAKAH KELEBIHAN PRODUK SHAKLEE JIKA DIBANDINGKAN DENGAN PRODUK DI PASARAN YANG LAIN?

ESP diperbuat daripada non-GMO protein soya. ESP diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi. ESP juga merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita.

Satu hidangan ESP = 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu

Sustained Release Vita C 500mg mempunyai teknologi pembebasan secara berkala. Setiap tablet mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya dan pembebasan 1.5 vitamin cke dala tubuh kita setiap jam. Setiap tablet juga mengandungi 120mg bioflavanoid yang mampu meningkatkan lagi keberkesanan Vitamin C.

Vitamin E Complex  dibuat daripada minyak soya organik dan biji gandum, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologidan digabung dengan 8 jenis vitamin E. Ia juga mengandungi 10mg selenium semulajadi. Selenium penting supaya tubuh kita dapat menyerap vitamin E dengan lebih efisyen.

Jadi, jika inginkan suami memuji2 kita
jika ingin kelihatan cantik semulajadi
Jika ingin tampil lebih yakin dihadapan orang ramai tanpa kulit kusam lagi.... 

Hubungi saya dan dapatkan konsultasi percuma:

Aina Mohd Amin (ID: 1092280)
FB : Aina Amin
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UMP Gambang, Inderapura dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.