Ketahui rahsia kulit cantik dengan collagen powder shaklee

Friday, December 19, 2014
Sempena promosi collagen powder shaklee pada bulan ini, jom kita bercerita mengenai collagen powder shaklee. Apa yang best sangat collagen shaklee ni? apa yang istimewa sangat jika dibandingkan dengan collagen di pasaran yang lain? Sebelum kita cerita pasal collagen powder shaklee yang terhangat di pasaran ni, jom kita tengok testimoni2 mereka yang berjaya meningkatkan kecantikan kulit mereka menggunakan collagen yang best ini.
Testimoni 1
Testimoni 2
Testimoni 3
Testimoni 4
Testimoni 5
Jadi macam mana?menarik kan? Jadi, jom kita kenali lebih dekat lagi dengan collagen powder shaklee ni yang dapat memberi kesan kulit cantik seawal seminggu!!


APAKAH KANDUNGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE?

Shaklee collagen powder adalah supplemen kolagen yang mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, iaitu sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak daripada sisik Ikan Merah. 7 ramuan utama dalam kolagen ini ialah:
  1. Kolagen dari sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan darat.
  2. Ekstrak biji Camellia japonica terdiri daripada asid oleik yang bertindak untuk melembapkan kulit dan isoflavan yang bertindak sebagai antioksidan semulajadi yang mengurangkan radikal bebas.
  3. Ekstrak Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camellia japonica, ia dapat membantu dalam formasi kolagen dan asid hyaluronic. Asid hyaluronic bertindak menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
  4. Elastin daripada kolagen ikan memelihara kulit menjadi lebi fleksibel dan tegang.
  5. Vitamin C berfungsi sebagai penggalak untuk penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang boleh merosakkan kulit manakala vitamin B pula perlu untuk mengahsilakan tenaga daripada karbohidrat, lemak dan protin yang penting untuk mengahsilkan kolagen.
  6. Ekstrak kekerang iaitu glucosamine adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan melegakan ketidakselesaan mata melalui penghidratan.
  7. Lactobacillus acidophilus membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
APAKAH KEISTIMEWAAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER JIKA DIBANDINGKAN DENGAN COLLAGEN LAIN?

Kolagen Shaklee mempunyai berat molekular yang rendah iaitu 1,000 dalton. Ini membolehkan kolagen mudah diserap oleh tubuh. Supplemen kolagen di pasaran kebanyakkannya mempunyai berat molekular 3,000 sehingga 50,000 dalton. Selain itu, kolagen hanya diserap oleh badan selepas ia dipecahkan kepada peptida oleh enzim pencernaan. Keupayaan kolagen dipecahkan adalah sama dengan keupayaan ia diserap oleh badan. Berdasarkan kajian, kolagen bersumberkan daripada ikan adalah tujuh kali lebih mudah dipecahkan dan diserap oleh badan jika dibandingkan dengan kolagen daripada haiwan lain.

BERAPAKAH HARGA SEKOTAK COLLAGEN POWDER SHAKLEE?

Harga retail sekotak collagen shaklee ialah RM298. Untuk dapatkan special price boleh hubungi saya. Mahal? Iya, collagen powder shaklee agak mahal jika dibandingkan dengan produk kollagen di pasaran yang lain. Kenapa? Penghasilan kolagen daripada sumber ikan sememangnya menggunakan kos yang tinggi jika dibandingkan dengan penghasilan kolagen daripada sumber haiwan yang lain. Selain itu, pastinya kualiti yang dijaga dengan rapi untuk menghasilakan kolagen yang bermutu tinggi. Tambahan pula, sumber ikan laut dalam adalah sukar untuk diperolehi. Jadi, tidak hairanlah jika harganya setanding dengan kualiti. Menarik kan?

JADI BAGAIMANA INGIN DAPATKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE?



Anda boleh terus hubungi saya di:

Aina Mohd Amin (ID: 1092280)
FB : Aina Amin
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UMP Gambang, Inderapura dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.



No comments:

Powered by Blogger.