Pencapaian pertama Ammar dalam Taekwando

Thursday, November 14, 2019
Tahun 2019 adalah tahun yang agak mencabar buat aina. Dengan nak adapt anak baru masuk 2 (orang lain anak dah 7 tak kecoh pun, haha), dan ammar dah mula bersekolah dan juga masuk kelas taekwando dan macam-macam lagi masalah lain yang timbul. Frankly, aina follow instagram Dr. Sheikh Muzaffar dan juga Dr. Halina. Cara mereka mendidik anak sangat inspiring. Dan itu antara sebab kenapa aina enroll ammar masuk kelas taekwando.

Ammar with Master and Sir Asrul


Pada 26hb Oktober lepas adalah first upgrading ammar. Dalam kata lain ujian untuk naik tali pinggang. Mama dan abah yang terlebih nervous sebab basically ni ammar's first exam (sekolah dia tiada exam). Jadi memang setiap hari train ammar untuk buat pattern supaya dia dapat buat dengan lancar dan semangat.

Master bagi peluang untuk double promotion. So practice kejap.

Dan hasilnya alhamdulillah. All his hardwork payoff. Ammar dapat double promotion (naik tali pinggang kuning terus) dan juga diberi anugerah Best Pattern! Memang unexpected! 




Lepas dah dapat award, nampaknya ammar lebih semangat dengan latihan taekwando. InsyaAllah 26hb November ni adalah tournament pertama ammar join. Mama dan abah doakan semoga Ammar diterangkan hati untuk menerima ilmu pertahankan diri, kuatkan daya ingatan dan semoga Allar beroleh kejayaan.

Ammar and classmates. Dia paling muda.

Jadi untuk semua tu memang OMEGA GUARD tak pernah miss ambil untuk kuatkan sistem pertahanan badan ammar dan untuk mama tak boleh miss minum ESP sebab asyik tak sempat nak breakfast je. 

Celebrate baru habis upgrading.

No comments:

Powered by Blogger.