Cara untuk dapatkan KULIT CANTIK dengan PERCUMA dan MUDAH!

Assalamua'laikum...

Hari ini banyak post yang aina baca pasal cara-cara nak dapatkan kulit cantik.  Tonyoh muka dengan kulit pisang la, pakai masker, dan macam-macam lagi la. Tapi dalam banyak-banyak post yang saya baca, almost semua post akan bagi tips untuk minum air kosong secukupnya!



This is seriously true. Jika kita kurang minum air kosong, badan kita akan mudah letih dan kulit akan kering dan kusam. Anda makan segala jenis supplement dan makanan tambahan tapi effect yang anda dapat sangat minimal. Sayang kan? Hanya kerana lupa nak minum air.

Jadi bagaimana cara paling mudah untuk kita pastikan kita minum air at least 2 liter air kosong.

Cara paling mudah, isi satu botol air yang mempunyai kapasiti 1 liter. Bawa ke tempat kerja anda atau kalau duduk rumah pun pastikan ada satu liter penuh air dalam botol. Kemudian minum dan pastikan sebelum pukul 7, air 1 liter sudah habis. Malam isi semula air dalam botol 1 liter tadi penuh2 dan pastikan sebelum nak tido, Dengan cara itu, at least kita tahu kita sudah cukup at least 2 liter air kosong yang bukan sahaja baik untuk kulit malah kalau anda ingin menurunkan berat badan, anda juga perlukan air kosong secukupnya. Ini adalah cara aina buat (tu belum termasuk ESP lagi la..hehehe).

Dan sebenarnya jumlah sebenar air yag diperlukan berbeza bagi setiap individu. Nak tahu berapa banyak air yang anda perlukan? Boleh check kat sini.

Jadi, selamat mencuba tips ni dan lihatlah perbezaan kulit anda nanti. Mudah kan? =)

Tapi kalau nak beli vitamin untuk kulit cantik, badan sihat, boleh pm aina k. Sudah semestinya product worldclass!!

FB : Aina Amin

FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.




No comments:

Powered by Blogger.