Berjaya Atasi Masaah Gastrik Hanya Dengan Makanan Tambahan.

Assalamu'alaikum

Haa..arini aina nak share lagi satu kisah customer aina. Al-kisahnya dia mesej di facebook nyatakan hasrat nak beli ostematrix. Lepas diselidik rupa-rupanya dia bagi tahu suami dia mempunyai masalah gastrik. Lame dah menderita dengan gastrik ni. Selalu ambil mc sebab tak tahan, ulang-alik ke hospital. Nak tidur pun susah sebab tiapkali baring rasa senak kat dada. Ingatkan nak kena heart attack dah. Jadi, terpaksa tidur sambil duduk.



Jadi, si isteri pun cuba untuk cari solusi suami dia ni. Lepas sesi konsultasi (nak berikan khidmat terbaik kepada pelanggan, sudah semestinya kena ada sesi konsultasi), maka si isteri confirm nak beli ESP, peppermint ginger dan ostematrix. 3 supplement penting untuk membantu masalah gastrik.

Dan nak tahu apa feedback dia selepas beberapa hari amalkan 3 supplement ni? Meh baca sini:


Macam mana? Best kan? Jadi, macam mana ketiga-tiga supplement ini dapat membantu dengan masalah gastrik?

1) ESP : esp adalah minuman protein (sumber daripada soya) yang memberikan 9 jenis amino acid yang perlu untuk fungsi dan sistem badan. Antara fungsi utama amino acid ni adalah membantu pemulihan sel atau menggantikan sel-sel yang rosak. Apa yang berlaku ketika gastrik, rembesan asid perut yang berlebihan mengakibatkan hakisan pada tisu dinding perut. Ini yang menyebabkan kesakitan. Jadi, amino acid tadi membantu untuk membaik pulih semula sel-sel yang rosak tadi.

2) Peppermint Ginger : gastrik sangat sinonim dengan angin dalam badan. Angin ini biasanya yang boleh menyebabkan rasa senak dan tidak selesa badan. Jadi, halia memang sangat terkenal dengan fungsi untuk membuang angin dalam badan.

3) Ostematrix : ostematrix kaya dengan kalsium yang bersifat alkali. Sangat penting untuk kurangkan keasidan perut.

Apa beza supplement Shaklee dengan supplement daripada company lain? Untuk Shaklee, mereka sentiasa memastikan produk yang dihasilkan bersumberkan bahan-bahan semulajadi yang bermutu tinggi. Bebas daripada GMO dan juga bahan kimia berbahaya. Yang paling best, semua produk Shaklee dihasilkan melalui pelbagai peringkat kajian. Best kan?

Anda ingin cuba produk supplement bertaraf world class ni? Boleh roger kami dan dapatkan konsultasi percuma daripada kami. Sama-sama la kita tingkat kan tahap kesihatan kita. =)

FB : Aina Amin

FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.