Set Vitamin Terbaik Bagi Wanita Yang Mengalami Keguguran

Keguguran biasanya berlaku waktu kehamilan sebelum minggu ke 20. Kebanyakkan keguguran berlaku disebabkan oleh janin tidak terbentuk dengan normal. Ia terjadi mungkin disebabkan oleh kondisi kesihatan ibu sendiri seperti diabetes tidak terkawal atau masalah dengan rahim atau serviks yang boleh bawa kepada keguguran. Selalunya punca keguguran tidak dapat dikenalpasti.


Keguguran biasanya hanyalah berlaku sekali sahaja. Kebanyakkan wanita akan hamil tanpa masalah selepas mengalami keguguran. Kurang daripada 5% wanita akan mengalami keguguran 2 kali berturut-turut dan hanya 1% mengalami keguguran 3 kali atau lebih.

Bagaimana pula penjagaan selepas mengalami keguguran?

1) Berikan peluang kepada diri anda untuk sembuh secara fizikal dan emosi. Dapatkan rehat secukupnya terutama 24 jam pertama.

2) Ambil suhu badan di waktu petang selepas 5 hari.

3) Anda mungkin mengalami pendarahan seperti period untuk beberapa hari. Gunakan pad dan tukar sekurang-kurangnya setiap 4 jam untuk menjaga kebersihan.

4) Elakkan melakukan hubungan intim dengan suami. Beri peluang kepada rahim anda untuk sembuh sepenuhnya.

5) Amalkan pemakanan yang sihat supaya badan mendapat keperluan nutrien yang perlu untuk sembuh sepenuhnya.

Bagaimana Set Berpantang Selepas Keguguran Shaklee dapat membantu anda?


Setiap vitamin mempunyai peranan masing-masing untuk memastikan wanita yang mengalami keguguran kembali sihat, cergas dan dapat bersedia untuk kehamilan seterusnya.

1) Zinc Complex : Sangat penting dalam proses pemulihan. Membantu proses penyembuhan luka dalaman terutama rahim.

2) Vitalea : Membekal 23 jenis vitamin dan mineral supaya badan berasa cergas dan sihat. Selain itu, ia mempunyai zat besi yang penting untuk pembentukan darah bagi menggantikan darah yang telah hilang akibat keguguran.

3) Vitamin B complex: Penting dalam menstabilkan hormon. Selain itu, ia juga bertindak sebagai anti-stress.

4) Vitamin C-Plus : Membantu penyembuhan luka melalui penghasilan kolagen. Selain itu, ia dapat meningkatkan sistem imun badan.

5) ESP : Diperkaya dengan 9 asid amino perlu yang penting bagi menguatkan semula rahim. Selain itu, ia juga membantu dalam proses penyembuhan dan meningkatkan kesuburan.

Apakah kelebihan Set Pantang Selepas Keguguran Shaklee ni?

1) Selamat dimakan
2) Melengkapkan nutrisi badan
3) Menguatkan semula rahim
4) Badan akan berasa lebih sihat dan cergas
5) Tingkatkan kesuburan
6) Menstabilkan emosi ibu berpantang.
7) Tahan sehingga 4 bulan
8) Boleh dikongsi bersama suami
9) Harga berpatutan
10) Menyembuhkan luka dalaman dengan cepat
11) Tiada kesan sampingan

Bagaimana nak dapatkan set vitamin ni? Anda boleh hubungi saya 0139695362 untuk dapatkan vitamin terbaik di pasaran dunia ini dan konsultasi percuma daripada saya khas untuk pelanggan saya.


FB : Aina Amin

Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.