Minum Vivix Untuk Kesihatan, Tiba-tiba BUASIR Terkecut sekali!

Monday, February 20, 2017
Tajuk taknak kalah kan?hehe.. Tapi ini ialah realiti. Banyak dah kisah-kisah yang aina jumpa, minum vivix sebab ada masalah A, tapi eh masalah B pun settle sekali. Pastu eh, dapat effect kulit makin glowing pula? Haa...sebab tu ramai sangat jatuh cinta dengan vivix ni. Minum kesihatan no 1 dunia. Banyak kesan positif boleh dapat bila amalkan Vivix.
Minum Vivix Untuk Kesihatan, Tiba-tiba BUASIR Terkecut sekali! 

Macam mana buasir boleh terjadi?

Minum Vivix Untuk Kesihatan, Tiba-tiba BUASIR Terkecut sekali! 
Buasir terjadi apabila salur darah vena di sekitar dubur mula membengkak dan mengembang. Terdapat dua jenis buasir; buasir luar dan buasir dalam. Seperti namanya buasir dalam bila ia terbentuk dalam rektum manakala buasir luar bila ia berlaku di luar dubur. 

Faktor yang menyebabkan buasir?

Wanita hamil sering dikaitkan dengan masalah buasir ni. Apa yang berlaku, fisiologi badan ketika hamil di mana rahim yang semakin membesar akan menekan perut dan saluran vena di kawasan dubur. Selain itu, faktor obesiti, sembelit dan sering makan makanan yang pedas juga boleh jadi penyumbang kepada buasir.

Betul ke Vivix dapat membantu untuk kecutkan buasir? 

Ok, berbalik kepada cerita tadi, alkisah ada seorang customer kepada kawan aina ni beli vivix waktu promo bulan Januari dulu. Saja nak cuba katanya untuk meningkatkan tahap kesihatan beliau. Sekali bila jumpa, beliau cerita yang beliau memang ambil satu sudu vivix setiap hari. Dan beliau sebenarnya ada masalah buasir yang kronik dan agak panjang juga.

Katanya daripada zaman anak dara dah ada dan sekarang anak dah berderet. Setiap kali mengandung, bersalin kemudian ditambah dengan sembelit, lama-lama ia menjadi teruk. Tetapi sebabkan tiada rasa sakit, beliau biarkan je.

Lepas sebulan minum vivix, beliau mula perasan buasir beliau semakin kecut sekecut-kecutnya (nampak tak berapa kecut tu?hehe)!! Beliau pun tak sangka kerana niat asal beli vivix sebab ada promosi, jadi saje nak cuba (rugi siapa tak grab time promosi dulu tau!).

Tengok ekspresi muka beliau memang happy sebab tak sangka niat asal minum vivix untuk kesihatan badan, tetapi kesan lain yang beliau dapat, BUASIR yang dah bertahun-tahun boleh kecut sebegitu sekali.

Vivix mengandungi resveratrol dan 15 jenis polyphenol. Ini membuatkan kandungan resveratrol dalam vivix 10 kali ganda lebih berkuasa daripada supplement resveratrol semata-mata. Anda boleh cari banyak kajian mengenai resveratrol yang banyak memberi kesan positif kepada kesihatan. Salah satunya ia sangat bagus untuk baikpulih sel. Selain itu, resveratrol juga mempunyai kesan anti-radang. 

Apa kata mereka yang mempunyai pengalaman yang sama?

Minum Vivix Untuk Kesihatan, Tiba-tiba BUASIR Terkecut sekali! 
Minum Vivix Untuk Kesihatan, Tiba-tiba BUASIR Terkecut sekali! 
Minum Vivix Untuk Kesihatan, Tiba-tiba BUASIR Terkecut sekali! 
Macam mana? Best kan tengok buasir mereka semakin kecut. Jangan tunggu lama-lama sampai anda tak senang duduk. Nak pergi jumpa doktor pun malu nak cerita pasal buasir kan? Jadi cuba ikhtiar dengan Vivix juga.

Boleh call dan whatsapp aina untuk dapatkan Vivix supplement no 1 dunia ni. Atau anda juga boleh buat belian directly daripada website shaklee dengan klik BUY NOW. Setiap pembelian dengan aina akan disertakan sekali dengan konsultasi sepenuhnya.


 
FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.

Disclaimer : Selepas Allah, Doktor paling kita hormat, percaya & wajib taat bulat-bulat. Doa kepada Allah & dapatkan nasihat Doktor. Dan ingat; Vivix ni Vitamin, bukan ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuh atau memulih penyakit kritikal. 

No comments:

Powered by Blogger.