Hilangkan Whitehead Dengan Mudah Tanpa Perlu Picit Muka

Monday, July 03, 2017
Siapa sini ada masalah whitehead? Bila kita gosok-gosok kulit muka dengan jari, terasa macam ada benda kasar atas muka. Paling tak best bila whitehead ketara sangat atas hidung. Fuuhh..Rasa macam tak bersih muka kan? Jangan tak tau, aina dulu ada masalah ni tau. Boleh katakan setiap hari aina akan picit keluar whitehead guna besi yang hujung dia bulat tu. Siapa guna benda yang sama? Kita geng,haha.

Hilangkan Whitehead Tanpa Perlu Picit Muka

Tapi masalahnya, lepas dah keluarkan, esok confirm ada balik. Dan kadang-kadang makin teruk ada bila asyik picit. Tula degil, orang kata jangan picit, pergi picit juga,hehe. Tapi kan? Sekarang aina takde langsung dah problem tu. Dan paling best, boleh buang dah la besi yang menyakitkan tu,haha. Nak tahu caranya? Teruskan membaca.

Apakah Whitehead?


Hilangkan Whitehead Tanpa Perlu Picit Muka

Whitehead terbentuk apabila sel kulit mati, minyak dan bakteria kumpul dalam liang pori kita. Whitehead ni lama-lama ia akan bertukar jadi jerawat tau kalau tak dicuci dengan cara yang betul. Percaya la. Ini kata-kata melalui pengalaman sendiri.

Sebab itu pentingnya kita cuci kulit muka bukan sekadar cuci biasa-biasa. Tapi perlu pastikan cuci sebersihnya sehingga ke liang pori. 

Ada ke pencuci muka yang boleh cuci sampai deep macam tu?


Of course ada. Sebelum ni aina cerita aina ada masalah whitehead kat muka kan? Kalau korang nak tahu, sejak aina guna pencuci muka deep foaming cleanser nutriwhite ni, memang rasa bersih sangat muka. Bila main-main kawasan hidung yang selalu ada banyak whitehead tu, takde dah rasa tajam-tajam tu. Licin uolls!

Meh nak tunjuk muka sendiri. Nampak tak muka sebelum cuci dengan deep foaming cleanser nutriwhite? Banyak whitehead area bawah hidung. Lepas sekali cucian je, terus hilang semua white head! Tak perlu nak picit-picit semua dah. Dan paling best, jarang dah ada semula whitehead ni tau. 

Hilangkan Whitehead Tanpa Perlu Picit Muka 

Best kan? Seperti namanya juga, memang deep betul la dia cuci. Pencuci muka ni tiada biji-biji macam scrub tu tau. Yang biasa company kosmetik letak dalam produk diaorang untuk bantu cuci liang pori kulit. Walaupun tiada 'biji-biji' tu muka tetap bersih.

Salah satu sebab utama kenapa ia mampu bersih dengan mendalam sekali kerana kandungan rumpai laut dalam pencuci muka nutriwhite snagat membantu untuk cuci muka sedalamnya dengan lembut sehingga ke liang pori. Sebab tu boleh tanggal semua whitehead.

Dan kandungan aktif vitamin c dalam pencuci muka nutriwhite pula bantu untuk cerahkan kulit dan dalam masa yang sama mengecilkan liang pori. Tiada bahan kimia berbahaya tau dalam produk nutriwhite ni. Semua menggunakan bahan botani yang terpilih.

Dan part paling best, satu tiub tahan berbulan-bulan. Sebab picit sikit je pun dah cukup untuk cuci bukan sahaja muka, sampai ketiak pun cuci juga. Dan surprisingly, tanggal tau semua daki-daki kat ketiak! Biasa beli setahun sekali jela pencuci muka ni. Jimat kan? 

Istimewanya produk rangkaian nutriwhite ni, ia dibangunkan oleh pakar kecantikan US dan Jepun selama 3 tahun. Dan formulasi dia khas untuk orang kulit asia macam kita ni. Kalau korang rasa korang ni orang barat, kena cari pencuci muka lain la kut,hehe. 

Macam mana nak dapatkan produk ni? Senang je, korang boleh terus klik pada gambar shopping cart tu dan beli directly daripada website shaklee atau nak lagi senang, whatsapp je aina. Serius korang takkan menyesal nye la guna pencuci muka nutriwhite ni. 


FB : Aina Amin
No ID: 1092280
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos. 

Anda berminat menjadi pengedar Shaklee?

Dengan kualiti produk yang terjamin dan keberkesanannya terbukti selamat dan berkesan melalui landmark study, saya memerlukan pengedar di seluruh Malaysia.

Hubungi Aina 013-9695362 jika berminat untuk menjana income sehingga 5-6 angka bersama Shaklee. Kehadiran anda amat dialu-alukan


No comments:

Powered by Blogger.