Testimoni Bagaimana Vivix Membantu Dalam Menyembuhkan Kanser

Thursday, September 22, 2016
Assalamu'alaikum..

Sepanjang aina promote vivix dekat customer, masih ramai lagi yang masih tak tahu betapa vivix mampu memberi impak besar terhadap kesihatan kita. Sebelum ni banyak dah aina dok pot pet pasal vivix ni. Kalau tak tahu juga lagi pasal vivix, boleh baca di sini. Kali ni aina nak kongsikan beberapa pengalaman pesakit kanser yang telah amalkan vivix untuk membantu dalam meningkatkan tahap kesihatan mereka.

Korang pernah dengar tak nama Law Chu Hian? Jika dulu selalu tengok berita edisi siasat di ntv7, mesti cam muka dia. Sebab beliau adalah pembaca berita program edisi siasat tu. Tapi sekarang beliau sudah tidak bekerja dengan ntv7 setelah berlaku satu musibah dalam hidup beliau. Apakah yang terjadi?

10 tahun dulu, Law Chu HIan telah didiagnos dengan penyakit kanser paru-paru. Tetapi, beliau tidak pernah sesekali pun berputus asa dengan penyakit ini. Malah sentiasa mencari ikhtiar untuk membantu melawan sakit kanser beliau. Jom tengok shaklee effect Mr. Law Chu Hian.





Macam mana? Best kan? Produk-produk shaklee bukan terhasil daripada campur-ikut-suka je tau. Tapi semua produk Shaklee terhasil daripada pelbagai kajian dan yang paling penting, dihasilkan daripada sumber alam semulajadi yang berkualiti tinggi je tau!

Nak tahu apa kaitan vivix dengan kanser? Boleh baca di sini.

Nak tahu lagi testimoni lain? Kat sini aina sajikan beberapa testimoni pesakit kanser lain yang turut mendapat kelebihan yang sama selepas amalkan produk Shaklee.


Resveratrol telah terbukti secara saintifik mampu melawan sel kanser dan mempunyai kelebihan dalam menghentikan sel kanser daripada terus merebak. Antara kebolehan resveratrol adalah mampu mengurangkan radikal bebas, mengaktifkan atau nyahaktif enzim penting gen, hormon dan kimia tubuh. Selain itu, resveratrol juga membantu meningkatkan proses apoptosis (sel mati) di kalangan sel-sel kanser. 

Di Austria, terdapat kajian membuktikan resveratrol turut menyekat kemampuan sel kanser daripada metasis (merebak) ke dalam tulang pada kadar 30% sehingga 71%.


Jadi, jika anda atau ada saudara-mara yang telah disahkan menghidap kanser, usah berputus asa. Kerana setiap penyakit itu pasti ada penawarnya kecuali mati. Aina akan cadangkan ikhtiar dengan vivix dan vitamin antioksidan Shaklee disamping mendapatkan rawatan yang telah dicandangkan oleh doktor. Dan yang paling utama, sentiasa berdoa kepada Allah untuk berikan kesembuhan sepenuhnya kepada kita. Insya'Allah..

Untuk dapatkan produk Shaklee beserta consultation, boleh hubungi aina dan aina akan cuba bantu sebaik mungkin.

FB : Aina Amin
FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.

Penghantaran ke seluruh negara melalui pos.


2 comments:

  1. alhamdulillah.. syoknya tengok testimoni berjaya nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan?alhamdulillah..Allah sebaik2 penyembuh. Yang penting kita kena sentiasa berusaha dan berdoa. =)

      Delete

Powered by Blogger.