Boleh Berjalan Semula Selepas 4 Hari Minum Vivix!

Monday, August 22, 2016
Assalamu'alaikum..

Hari ni saya nak share satu kisah cutomer merangkap sahabat baik saya. Al-kisahnya beberapa bulan lepas (tak ingat exactly), ayahanda sahabat saya kena strok. Akibat daripada serangan strok ni, ayah sahabat saya mengalami lumpuh separuh badan. Tak boleh bangun dan percakapan pun terjejas. 


Start hujung julai (kebetulan tengah promosi vivix), sahabat baik saya ni mula hubungi saya maklumkan dia ingin belikan vivix untuk ayah dia. Masa dia baru nak beli vivix tu, progress ayah dia setakat boleh diri dan boleh angkat kaki sikit2. Masih belum boleh melangkah. Disebabkan masih belum boleh berjalan, emosi sangat rapuh dan sentiasa down.

Pada tarikh 3 Ogos, apabila sahabat saya terima sahaja vivix, terus bagi ayah dia makan satu sudu. Pada 5 Ogos, saya terima gambar melalui whatsapp daripada sahabat saya menunjukkan ayah dia sudah boleh berjalan slow2! Allahuakbar, rasa gembira yang teramat. Setelah 4 hari consume vivix, ditambah dengan urut tradisional dan fisio sekali, ayah sahabat saya dah boleh jalan. Tapi masih kena monitor. Bila dah start boleh jalan, pakcik dah tak sabar nak balik rumah sendiri. Siap kate nak naik bas tau! Bila di tanya apa rasa lepas minum vivix, ayah sahabat saya katakan rasa badan lebih segar. Kawasan kebas kat muka pun makin hilang...


Allahuakbar...saya memang rasa teruja sangat dengan progress ayah sahabat saya tu. Syukur alhamdulillah. Memang rasa sangat gembira bila dapat tolong orang untuk tingkatkan tahap kesihatan mereka. Itulah kami ejen shaklee sentiasa lakukan. Cuba berkongsi kebaikan supplemen yang kami makan dengan orang ramai dengan harapan anda semua juga mendapat kebaikan daripada supplemen tahap world class ni! (over tau..tapi memang betul ye..hehe).

Jadi jika anda semua juga teringin nak cuba supplement tahap world class ni, boleh roger kami dan dapatkan konsultasi percuma daripada kami. Kami akan sentiasa memberi cadangan supplement terbaik yang ada perlu ambil berdasarkan masalah anda. Untuk ayah sahabat saya, tolong doakan semoga ayah sahabat saya cepat sembuh dan dapat meneruskan aktiviti harian seperti biasa. Walaupun mengambil supplement, ubat2 yang doktor bagi jangan tinggal ye pakcik dan rajin2 ke fisio k. ^_^

Meh kami belanja lagi testimoni2 mereka yang sudah cuba vivix ni. 




FB : Aina Amin

FB Fanpage: Jom Sihat dan Cantik
Tel No: 013-9695362

Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Gelora, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.





No comments:

Powered by Blogger.